Logo firmy: Smartbees Sp. z o.o.Smartbees Sp. z o.o.
Specjalizujemy się w tworzeniu: - stron internetowych, - aplika...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: 2M System Mariusz Młynarczyk2M System Mariusz Młynarczyk
- tworzenie stron www - tworzenie prezentecji multimedialnych -...
Logo firmy: Globe GroupGlobe Group
Do głównych obszarów naszego działania należy: - Tworzenie inter...
Pytanie do ekspertów:

Czy obecnie każda strona internetowa powinna być responsywna?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Arries Piotr Augustyn
Brak pełnej responsywności strony, a konkretniej niedostosowanie strony do poprawnego wyświetlania jej zawartości na urządzeniach mobilnych może wpłynąć negatywnie na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek internetowych takich jak Google premiują strony internetowe w pełni dostosowane do wszystkich typów urządzeń mobilnych. Jest to jeden z czynników rankujących w przypadku Google. Strony internetowe, których zawartość nie wyświetla się poprawnie na wszystkich rodzajach i typach urządzeń mobilnych oraz ekranach komputerów o różnej rozdzielczości, mogą wpływać negatywnie na doświadczenia użytkowników (ang. user experience) z niej korzystających. Strony responsywne są chętniej odwiedzane przez użytkowników internetu, w porównaniu ze stronami niezoptymalizowanymi pod kątem urządzeń mobilnych. Brak responsywności strony wpływa negatywnie na jej popularność, konwersje oraz współczynnik odrzuceń. Według najnowszych wyników badań dostarczonych przez Gemius/PBI na 28,3 mln internautów w Polsce aż 23,4 mln przegląda zasoby internetu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2019.10.17
Oceń odpowiedź:
2/0
Odpowiedź firmy: Andy Design
Większość typowych stron firmowych czy sklepów powinna być responsywna, bo coraz więcej osób korzysta z tabletów i smartfonów. Są jednak strony specjalistyczne, które nie muszą, lub z przyczyn technicznych nie mogą być responsywne lub będą tylko do pewnej granicznej rozdzielczości. Należą do nich portale (dużo treści, której nie da się sensownie upchnąć na małym ekranie) albo prezentacje produktów (np. filmów), które mają rozbudowaną i bogatą grafikę, która dobrze wygląda tylko na dużych ekranach.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2014.12.03
Oceń odpowiedź:
0/0