Logo firmy: 4 Real Sp. z o.o.4 Real Sp. z o.o.
- Oferujemy kompleksowy marketing internetowy 360° - Tworzymy st...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Agencja Hostess InPlus Katarzyna Kural-ŻytkowiczAgencja Hostess InPlus Katarzyn...
Oferujemy Państwu szereg usług, na terenie i w okolicach Krakowa,...
Logo firmy: Agencja Reklamowa Contact Kazimierz KaczyńskiAgencja Reklamowa Contact Kazim...
Strategia Marketingowa: 1. kreacja marki [logotypy, nazewnictwo,...
Pytanie do ekspertów:

Jak budować pozytywny wizerunek firmy?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: ITI Media Group Sp. z o.o.
Odpowiadać merytorycznie na forach z Twojej branży gdzie znajdują się klienci, pomagać klientom w wyborze najlepszego dla nich rozwiązania oraz prosić o referencje. Sposobów jest wiele, nie znając Twojej branży ciężko ocenić. Inaczej budujemy świadomość marki zakładu mięsnego a inaczej agencji marketingu internetowego.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.04.06
Oceń odpowiedź:
1/0
Odpowiedź firmy: Imagemed Monika Lewandowska
W przypadku branży medycznej bardzo ważne są pozytywne opinie wystawiane przez pacjentów. Dla wielu ludzi opinie są najważniejsze i jeśli będą same negatywne, to prawdopodobnie wybiorą innego lekarza/placówkę medyczną, w której będzie większość zadowolonych pacjentów. W przypadku zabiegów jak np. plastyka powiek czy medycyna estetyczna, ważne są zdjęcia przed i po. Innymi czynnikami, które wpływają na pozytywny wizerunek są:
- wygodna w obsłudze strona internetowa
- media społecznościowe (publikowanie zdjęć, filmów, wydarzeń)
- dostępność terminów i specjalistów
- obsługa pacjenta
- możliwość rejestracji online (nikt nie lubi czekać 15 minut na infolinii)
- inne korzyści - np. parking, dojazd komunikacją miejską, dostępność napojów, wygodna poczekalnia

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2021.07.12
Oceń odpowiedź:
1/0