Zadane pytanie:

Jak mierzyć skuteczność telewizyjnej kampanii reklamowej?

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Macnet Wojciech Mac
Dla niektórych produktów skuteczność można zmierzyć. Przykładem może być np produkt, który sprzedawany jest wyłącznie przez stronę internetową a do celu kampanii telewizyjnej zostaje zarejestrowana domena o unikalnej nazwie (i jest przeznaczona tylko na ten cel). Taka strona internetowa może mieć także formę Landing Page przez którą użytkownicy przechodzą do właściwego produktu.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.08.14
Oceń odpowiedź:
1/0
Odpowiedź firmy: ITI Media Group Sp. z o.o.
Niestety nie jesteśmy w stanie tego jednoznacznie zmierzyć, to nie internet który jest w 100% mierzalny. Jednak możemy np. sprawdzić w Google Analytics ile jest bezpośrednich wejść przed reklamą lub w jej trakcie. Reklama w TV, radio czy prasie jest nie do zmierzenia jak np. w Google AdWords.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.04.06
Oceń odpowiedź:
0/0
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.