Logo firmy: Artcolor M.Pawluk Sp. j.Artcolor M.Pawluk Sp. j.
Oferujemy grawerowanie, znakowanie i cięcie laserem . Nanoszenie ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Agencja Reklamowa Contact Jadwiga KaczyńskaAgencja Reklamowa Contact Jadwi...
Contact Internet - strony internetowe - prezentacje multimedial...
Logo firmy: Piernikarnia Jasna StronaPiernikarnia Jasna Strona
1. Pierniki reklamowe 2. Pierniki świąteczne 3. Pierniki z logo...
Pytanie do ekspertów:

Jak powinna wyglądać promocja restauracji?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: IBI.PL Sp. z o.o.
Pytanie podstawowe jest co to jest za restauracja, jakich ma/chce mieć Klientów, gdzie jest - na wsi, w mieście, przy szosie, itd. Bez odpowiedzi na te pytania - czyli bez określenia grupy celowej reklamy - zarówno geograficznie jak i demograficznie można tylko zgadywać i stosować metody, które przy promocji innych restauracji się sprawdziły - ale tu też najlepiej wzorować się na przykładach podobnych restauracji np. regionalnych. Do standardowych form reklamy restauracji należą - ulotki, baner lub tablica w pobliżu, promocje cenowe np. na zestawy dnia, vouchery rozdawane na różnych wydarzeniach, które są adresowane do naszych potencjalnych Klientów (świetnie się sprawdza jeśli mamy wysokiej klasy produkt). I w większości przypadków reklama w internecie, w social media, oparta na rekomendacjach. W dzisiejszych czasach zalewu informacji reklamowo-promocyjnych polecałabym opieranie promocji na networkingu, relacjach, poleceniach.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.02.16
Oceń odpowiedź:
2/1