Pytanie jest dobre i jako, że ostatnia odpowiedź na nie pojawiła się niemal 2 lata temu to warto dopowiedzieć co zmieniło się na przestrzeni ostatnich lat.
Przede wszystkim - nie ma co ukrywać koszt wejścia w ten biznes znacząco wzrósł, ze względu na bardzo dużą konkurencję. Nie ma obecnie branży, w której nie konkurowałyby o klienta co najmniej 3 sklepy online.
To co ważne to jednak możliwość uruchomienia sklepu z minimalnym nakładem inwestycji - bez ponoszenia kosztów zakupu towarów, magazynowania i wysyłki. Mowa oczywiście o modelu drop-shippingu, w którym to właściciel sklepu internetowego jest jedynie pośrednikiem między właściwym dystrybutorem (dysponującym zatowarowanymi magazynami i centrami dystrybucyjnymi) a klientem, który w sklepie wrzuci produkty do wirtualnego koszyka. To rozwiązania absolutnie do minimum redukuje nam koszty i ryzyko. Nasz zysk to odpowiednio nałożona marża na produkty oferowane przez dystrybutora - i to wszystko!
Zapytaj eksperta o szczegóły »