Logo firmy: Empir Krystyna Rafał KłonkowscyEmpir Krystyna Rafał Kłonkowscy
Drukarnia empir Poznań oferuje: - kalendarze, - ulotki, - bro...
Logo firmy: MJP Drukarnia - Wydawnictwo Maria PoterskaMJP Drukarnia - Wydawnictwo Mar...
Specjalizujemy się w druku offsetowym. Posiadamy park maszynowy ...
Logo firmy: Artcolor M.Pawluk Sp. j.Artcolor M.Pawluk Sp. j.
Oferujemy grawerowanie, znakowanie i cięcie laserem . Nanoszenie ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Pytanie do ekspertów:

Jaką cześć w budżecie firmy powinny stanowić środki na reklamę?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: ITI Media Group Sp. z o.o.
Wszystko zależy od kondycji finansowej firmy. Jeżeli posiadamy środki a np. produkt jest na tyle mało popularny przez innych reklamodawców to możemy np. przeznaczyć na budżet 10 000zł/mc a otrzymać zwrotu z inwestycji 30 000. To sytuacja piękna i rzadko spotykana. Generalnie różne są szkoły i zasady, z różnych narzędzi też różne efekty w różnym czasie się pojawiają. Np z Google AdWords od razu są efekty, z pozycjonowania zwrot z inwestycji pojawia się nawet po latach.

Jest zasada w branży SEO/SEM - im wyższy budżet tym wyższy ROI (zwrot z inwestycji).

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.04.06
Oceń odpowiedź:
1/0
Nie można na tak postawione pytanie dać konkretnej odpowiedzi. Innymi i zupełnie nieporównywalnym budżetem rządzi się mała firma, a innym duża korporacja. Wszystko zależy od tego jakie są oczekiwania i potrzeby. Dobra firma reklamowa będzie potrafiła doradzić klientowi, na co najlepiej przeznaczyć jego pieniądze. Budżet reklamowy może zacząć się od 200 zł do nieskończoności...

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.02.15
Oceń odpowiedź:
0/1