Zadane pytanie:

Jaką cześć w budżecie firmy powinny stanowić środki na reklamę?

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: ITI Media Group Sp. z o.o.
Wszystko zależy od kondycji finansowej firmy. Jeżeli posiadamy środki a np. produkt jest na tyle mało popularny przez innych reklamodawców to możemy np. przeznaczyć na budżet 10 000zł/mc a otrzymać zwrotu z inwestycji 30 000. To sytuacja piękna i rzadko spotykana. Generalnie różne są szkoły i zasady, z różnych narzędzi też różne efekty w różnym czasie się pojawiają. Np z Google AdWords od razu są efekty, z pozycjonowania zwrot z inwestycji pojawia się nawet po latach.

Jest zasada w branży SEO/SEM - im wyższy budżet tym wyższy ROI (zwrot z inwestycji).

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.04.06
Oceń odpowiedź:
0/0
Odpowiedź firmy: M&M REKLAMA I PROMOCJA
Nie można na tak postawione pytanie dać konkretnej odpowiedzi. Innymi i zupełnie nieporównywalnym budżetem rządzi się mała firma, a innym duża korporacja. Wszystko zależy od tego jakie są oczekiwania i potrzeby. Dobra firma reklamowa będzie potrafiła doradzić klientowi, na co najlepiej przeznaczyć jego pieniądze. Budżet reklamowy może zacząć się od 200 zł do nieskończoności...

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.02.15
Oceń odpowiedź:
0/1
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.