Oj, wielu. Przede wszystkim należy mieć na uwadze silnik na którym będzie działał nasz sklep. Jeśli zamierzamy już na samym wstępie oszczędzać nasze fundusze na silniku (skrypcie) sklepu to lepiej sobie odpuśćmy, ponieważ w miarę rozwoju naszego sklepu jego architektura może nam sprawić problemy czy wydłużać nasz czas pracy.
Kolejna sprawa to wybór tematyki, czyli asortymentu jaki będziemy oferować w naszym sklepie - na starcie naprawdę nie ma co zakładać kolejnego sklepu odzieżowego czy RTV jeśli naprawdę nie dysponujemy sporym zapleczem technologicznym. Nie licz, że dasz radę w starciu z gigantami na rynku, którzy działają na minimalnej marży.
Ostatnia ważna kwestia i częsty błąd przy uruchamianiu sklepu to kwestie SEO. Do naszego sklepu internetowego najczęściej klienci będą trafiać z Google. Jednak, jak dokonać tego, aby było ich jak najwięcej?
Od samego początku dbaj o SEO, czyli twórz adekwatne nagłówki Twoich kategorii i produktów oraz nie używać gotowych opisów od dystrybutorów. Dlaczego? Ponieważ wyszukiwarki lubią unikalną treść - opis Twojego towaru od dystrybutora jest zapewne powielony na dziesiątkach innych stron sklepów. Zatem, już od samego początku twórz unikalna i ciekawe opisy. To Cię wyróżni - zarówno Google jaki użytkownicy to docenią!
Zapytaj eksperta o szczegóły »