Logo firmy: Centrum Informatyczno - Konsultingowe Jarosław GumkowskiCentrum Informatyczno - Konsult...
Do naszych specjalności należy tworzenie: - serwisów internetowy...
Logo firmy: Level 5 Kinga SkołuckaLevel 5 Kinga Skołucka
Świadczymy szerokopojęte usługi informatyczne, zarówno dla firm j...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Piocom Piotr CiesielskiPiocom Piotr Ciesielski
W ofercie firmy znajduje się m.in: - tworzenie stron www i sklep...
Pytanie do ekspertów:

Jakie elementy sklepu internetowej przyczyniają się do wzrostu zaufania klientów?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Rzetelne opisy produktów, informacje o podmiocie który jest odpowiedzialny za serwis oraz nowoczesny design to najważniejsze czynniki który mają wpływ na postrzeganie sklepu internetowego na tle konkurencji.

Osobiście uważam, że zbudowanie solidnej społeczności w mediach społecznościowych też da bardzo dobre efekty.

Z takich drobiazgów można jeszcze wymienić certyfikat SSL oraz opinie na portalach powiązanych z daną branżą.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.14
Oceń odpowiedź:
10/0
Odpowiedź firmy: Melonet - Paweł Nowacki
Zaufanie - często to jedyny czynnik, który ma wpływ na ostateczną decyzję klienta o zakupie.
Jako sklep internetowy możemy korzystać z:
- Emblematów firm trzecich (systemy płatności, systemy ocen i komentarzy z porównywarek cenowych)
- Nagród i wyróżnień
- Opinii w poszczególnych kartach produktowych
- Jasnych i klarownych informacjach dotyczących danych sklepu (adres, telefon, dane rejestrowe) oraz informacje na temat gwarancji, zwrotów i reklamacji.
- Live Chat z konsultantem w sklepie

Nie można również zapomnieć o podstawach czyli przyjemna, nieodstraszająca szata graficzna sklepu oraz wyczerpujące opisy produktów (bez literówek i błędów!)

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.06.10
Oceń odpowiedź:
0/1