Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Meble Polskie Janusz FijałekMeble Polskie Janusz Fijałek
Staramy się, aby nasze wyroby były jak najwyższej jakości w atrak...
Logo firmy: FHU Allmax Jacek GaikFHU Allmax Jacek Gaik
- meble wystawiennicze, - stoiska targowe degustacyjne, - promo...
Logo firmy: WEGA Salon Firmowy Domo Faber Wiesława AntoszkiewiczWEGA Salon Firmowy Domo Faber W...
- meble wypoczynkowe, - meble tapicerowane, - meble skórzane z...
Pytanie do ekspertów:

W jakim przypadku tracimy gwarancję na meble zrobione na zamówienie?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Nie wiele jest takich sytuacji. Najczęstszą przyczyną utraty gwarancji są:
- zalania mebli woda,
- uszkodzenia substancjami żrącymi,
- uszkodzenia mechaniczne, w skutek uderzeń, przeciążeń, przecięć, połamań.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.05.05
Oceń odpowiedź:
0/0
Gwarancje tracimy w przypadku kiedy do uszkodzenia mebla doszło z winy użytkownika, np. Wtedy gdy meble były używane niezgodnie z przeznaczeniem. Większość producentów uchyla swoją gwarancje jeżeli użytkownik lub osoby trzecie próbowały na własną rękę naprawiać dany produkt lub wprowadzać w nim jakieś zmiany. Jeżeli meble dotarły do nas w częściach podstawą do cofnięcia gwarancji może być ich nieprawidłowy montaż.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.05.05
Oceń odpowiedź:
0/0