Alokacja towaru

Dodany przez: Bincode Sp. z o.o.
Dodany: 2020.09.10

Algorytmy zarządzające alokacją towaru uwzględniają w swoich parametrach wiele czynników. Zanim jeszcze rozpoczną analizę stanów sklepowych i sprzedaży w poszczególnych sklepach muszą ustalić charakter poszczególnych placówek. Bardzo istotne są dla nich takie informacje jak powierzchnia sprzedażowa czy pojemność sklepów. Te dwie wartości są ze sobą w pewien sposób skorelowane, ale nie idealnie. Poza tym każdy sklep podzielony jest na różne strefy sprzedażowe (np. odzież męską i damską czy towary zimne czy pachnące czy witrynę). Dopiero pełna inwentaryzacja sklepów jako pomieszczeń pozwala ruszyć do dalszej pracy.

W ramach codziennych analiz przez wykonaniem prognozy alokacji towaru algorytmy sprawdzają dotychczasową sprzedaż i dostawy znajdujące się w drodze do sklepów.

Po uwzględnieniu wszystkich dostaw następuje alokacja towaru. Zarówno pierwsza alokacja nowości, dotowarowanie z magazynu czy przesunięcia między sklepami są rejestrowane w systemie centralnym, aby pracownicy firmy mogli dokonać właściwej wysyłki z magazynu. Jeśli istnieje taka potrzeba system zarządzający alokacją może integrować się z systemem do zarządzania łańcuchem dostaw, by generować zamówienia do dostawców.

Więcej o alokacji towaru na naszej stronie firmowej: algotiq.pl/zarzadzanie-stanami...

Kategoria: Teksty branżowe
Oceń wpis:
1/0
  • Poleć wpis na:
     
     
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do wpisu.