Jak szybko i skutecznie pozyskać pacjentów?

Dodany przez: ImageMed
Dodany: 2021.07.12   Edytowany: 2021.07.13
ImageMed - jak szybko i skutecznie pozyskać pacjentów

Jak szybko i skutecznie pozyskać pacjentów?

1. Jasny cel to podstawa

Musimy określić cel - ilu i jakich pacjentów chcemy pozyskać, na jakie usługi oraz w jakim czasie.

2. Kim jest idealny pacjent?

Określamy, jakich pacjentów chcemy pozyskać i dzielimy ich na grupy - np. jedną grupą mogą być pacjentki w wieku 18-29 lat, a drugą 30-50 lat.

3. Jak dotrzeć do pacjentów?

Musimy dać się znaleźć! Możemy zacząć od założenia profili społecznościowych, a następnie strony internetowej oraz konta na Google Moja Firma.

4. Autoprezentacja ważna w pozyskiwaniu pacjentów

Jest to sposób, w jaki prezentujemy siebie oraz jak chcemy, aby odbierali nas inni. Wykorzystaj elementy autoprezentacji, aby ułatwić rozpoznanie pacjentom, czym się zajmujesz.

5. Plan działania

Musimy ustalić plan działania:a) przygotowanie - wybieramy media społecznościowe, w których będziemy szukać nowych pacjentów, wybieramy nazwę marketingową, przygotowujemy opisy, stronę internetową, rejestrację online albo chociaż grafik terminów oraz robimy zdjęcia i nagrywamy filmyb) ustalenie harmonogramu, uwzględniającego działania z punktu a) oraz cele do zrealizowania. c) rozpoczęcie działań marketingowychd) analiza działań i wynikówe) powtórzenie punktu d) i tworzenie nowych treści

6. Jak rozmawiać w internecie?

Pacjenci chcą rozwiązać swój problem oraz uzyskać ważne dla nich informacje. Musimy odpowiadać w prosty i w zrozumiały dla nich sposób. Pamiętajmy, że większość z nich ma przeciętną wiedzę medyczną.

7. Zaufanie pacjentów a pozyskiwanie pacjentów

Jeśli chcemy pozyskać pacjentów, musimy być na to gotowi. Musimy być pewni siebie i wzbudzić zaufanie pacjentów.

8. Bezpłatne sposoby dotarcia do pacjentów

Takimi sposobami są m.in. relacje, filmy, wydarzenia na Facebooku live?y czyli transmisje na żywo.

9. Płatne sposoby pozyskiwania pacjentów

Są to m.in. płatne reklamy w Google oraz na Facebooku.

10. Budowanie przewagi konkurencyjnej

Jeśli chcemy, aby pacjent wybrał nasze usługi, a nie kogoś innego, powinniśmy zadbać m.in. o jakość pracy, opinie, dostępność terminów, stronę internetowa oraz media społecznościowe przyjazne pacjentowi, rejestrację online, a także inne korzyści, jak np. parking, dobry dojazd, wygodna poczekalnia.


Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem na naszej stronie:imagemed.pl/jak-szybko-i-skute...

Kategoria: Teksty branżowe
Oceń wpis:
2/0
  • Poleć wpis na:
     
     
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do wpisu.