Od kreacji do sprzedaży. Poznaj inspirujące kreacje newsletterów urodzinowych.

Dodany: 2020.09.14   Edytowany: 2020.09.16
Mailing urodzinowy PLUS | Southpeople | Agencja kreatywna

Dzień urodzin to dla wielu z nas wyjątkowe 24 godziny. Od samego rana facebook trzeszczy od powiadomień o otrzymanych życzeniach na naszym feedzie. W telefonie skrzynka sms-owa pęka w szwach, nie mówiąc już o telefonie, który cały czas dzwoni. A jak to wygląda w kreacjach newsletterów otrzymanych na nasze skrzynki pocztowe? Wykorzystaliśmy okazję urodzin naszego członka zespołu by to sprawdzić. Chcieliśmy poznać ciekawe koncepcje kreatywne ale też również zweryfikować jak duży odsetek serwisów, portali i sklepów decyduje się na tak spersonalizowaną wiadomość. Wszystkie poniższe przykłady pochodzą z naszego polskiego podwórka i powiem szczerze, że jest całkiem dobrze. Co prawda odsetek otrzymanych życzeń z tego kanału jest dosyć ubogi ale udało nam się uzbierać kilka ciekawych koncepcji kreatywnych.

Plus.pl robi to niesamowicie dobrze

Szymon Majewski już kilka dni przed urodzinami wyskakuje z tortem z naszego maila przypominając nam o zbliżających się urodzinach. Dobrze wyróżnione call to action zachęca nas do wybrania i odebrania urodzinowego prezentu. Z pełną ciekawością klikamy i przechodzimy na specjalnie przygotowaną podstronę serwisu i tam jesteśmy mile zaskoczeni. Kreacja jest zachowana perfekcyjnie, strona docelowa zachęca do oglądania, jest lekka i przyjemna. A prezent to tak naprawdę wybór kilku propozycji z których możemy skorzystać sami lub co ciekawe przekazać nasz prezent znajomemu. Wystarczy wpisać numer telefonu przy wybranym prezencie i już usługa jest w realizacji. Gratulujemy dobrze dobranej strategii urodzinowej.

Shell i Orlen. Punktacja dodana.

Wielu z nas zbiera punkty za zatankowanie paliwa do swojego samochodu za pomocą karty czy też aplikacji w swoim smartfonie. I tym razem jeśli podaliśmy naszą datę urodzenia otrzymamy newsletter urodzinowy, dzięki któremu nasza punktacja może sporo wzrosnąć. W przypadku Shell-a otrzymujemy w prezencie podwójne punkty za każde tankowanie przez cały miesiąc w którym mamy urodziny. Natomiast w przypadku konkurencyjnego Orlenu wystarczy raz zatankować i otrzymać premię urodzinową w postaci 1000 pkt. Kreacje są ładne i przejrzyste, z tym że w Shellu musimy aktywować ofertę natomiast w Orlenie wystarczy zatankować i premia nalicza się automatycznie.

Adidas i Nike. Jak zawsze prawidłowo.

Te dwa znane na całym świecie brandy znak każdy z nas. Od kliku lat stawiają bardzo mocny nacisk na sprzedaż kanałami internetowymi. I powiem, Wam szczerze, że wychodzi im to nadzwyczaj dobrze.

R-gol - co prawda bez kreacji ale z ciekawym copy :-)

Jako agencja kreatywna zwracamy uwagę przede wszystkim na kreację, zachowane i ale mimo wszystko copy sklepu R-gol nas oczarowało. W dobie kolorowych newsletterów bardzo chętnie od czasu do czasu zobaczyć coś chłodnego i tak było w tym przypadku. Po otwarciu maila nie otrzymaliśmy fajerwerków (choć liczyliśmy na Roberta Lewandowskiego podbijającego piłkę tyle razy ile lat ma nasz kolega), nie otrzymaliśmy zmieniających się gifów ale prosty tekst, który pozwolił nam uśmiechnąć się na chwilę. Zresztą zobaczcie sami, aż chcę się od razu wykorzystać 10% rabat który otrzymaliśmy w prezencie.

Ta, że tak powiemy czysta kreacja jest prostym przykładem tego, że wystarczy zaskoczyć Klienta dobrze wymyślonym tekstem, który przyniesie oczekiwany efekt. Czyli dobra strategia musi iść w parze z celami jakie chce się osiągnąć. My jako agencja kreatywna chętnie podejmiemy się obsługi marketingowej, przygotowania odpowiedniej strategii i zrealizowania założonych celów.

Nie czekaj! Wyślij zapytanie.

Kategoria: Teksty branżowe
Oceń wpis:
1/0
  • Poleć wpis na: Udostępnij wpis na Facebooku   Udostępnij wpis na Twitterze   Udostępnij wpis na Google+   Udostępnij firmę na Wykopie
Dodaj komentarz
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do wpisu.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.