Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Instytut Monitorowania Mediów

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Instytut Monitorowania Mediów służy swoim Klientom od 1999 roku. Początkowo opracował metody nowoczesnego monitoringu telewizji, które szybko znalazły uznanie wśród Klientów. W połowie 2000 roku IMM rozpoczął monitoring prasy. Kolejnym krokiem, uzupełniającym ofertę, było uruchomienie monitoringu stacji radiowych. Zakres usług IMM dopełniły wkrótce analizy internetu (koniec 2000 roku). W IV kwartale 2002 roku IMM założył oddziały regionalne (obecnie w 14 miastach), dzięki którym monitoruje prasę lokalną w dniu wydania gazet, ma także dostęp do lokalnych stacji telewizyjnych i radiowych.
Profesjonalny monitoring prowadzony przez IMM stał się bazą dla bardziej złożonych produktów i wiosną 2001 roku nasi Klienci otrzymali pierwsze indywidualne serwisy informacyjne, analizy przekazów mediowych oraz raporty wizerunkowe. Obecnie, dzięki zatrudnieniu specjalistów z dziedziny marketingu i public relations, opracowu-jemy kilkadziesiąt tego typu dokumentów miesięcznie. Są one cenione przez naszych Klientów, jako że stanowią dla nich bazę do tworzenia i modyfikacji prowadzonej strategii komunikacji.
Liczba pracowników realizujących usługi IMM to ponad 70 osób.
IMM specjalizuje się w zaawansowanych formach monitoringu, tak aby zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających Klientów, którymi są m.in.: agencje public relations, firmy z branż: finansowej, IT, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, chemicznej, spożywczej, budowlanej, paliwowej, a także instytucje centralne i rządowe.

Oferta firmy:

Monitorowana przez IMM prasa to 400 gazet i czasopism ogólnopolskich oraz regionalnych.
IMM monitoruje 24 godziny na dobę programy 7 stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, tvn24, Polsat oraz TV4.
Prowadzony przez IMM monitoring radia obejmuje wybrane programy 9 stacji. Są to: PR1, PR3, RMF FM, Radio Zet, Radio PIN, Radio Plus, Radio ESKA, Radio dla Ciebie oraz Radio WAWA.
Firma monitoruje 140 portali, lecz ich liczba może zostać powiększona o kolejne, ważne dla Klienta. Istnieje również opcja, w której przeglądane są jedynie wybrane strony internetowe.
Oprócz bieżącego przeglądu mediów IMM wykonuje również monitoring zasobów archiwalnych. Ponadto, IMM przygotowuje raporty wizerunkowe, serwisy informacyjne oraz analizę skuteczności informacji prasowych.