Independent Group jest firmą doradczo-szkoleniową założoną w 2000 roku przez wspólników z wcześniejszym doświadczeniem w dziedzinie zarządzani zasobami ludzkimi zdobytym w firmach doradczych oraz działach personalnych.
Wszyscy nasi konsultanci i trenerzy to fachowcy z wieloletnią praktyką doradczą, szkoleniową oraz psychologiczną.
Zajmujemy się doborem personelu oraz planowaniem i stymulowaniem rozwoju pracowników w organizacji.
- Rekrutacja i selekcja pracowników na stanowiska kierownicze, specjalistyczne i administracyjne;
- Executive Search;
- Wynajem pracowników tymczasowych;
- Analiza potrzeb szkoleniowych;
- Organizacja i prowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje osobiste, umiejętności menedżerskie i handlowe;
- Organizacja imprez integracyjnych;
- Diagnoza potencjału ludzi i zespołów:
Opisy stanowisk pracy,
Tworzenie i wdrażanie systemów ocen pracowniczych,
Tworzenie systemów zarządzania kompetencjami oraz ścieżek karier,
Budowanie systemów motywacyjnych,
Badanie satysfakcji pracowników.