Akademia Marki jest usystematyzowanym programem szkoleniowym dla pracowników działów marketingu oraz pracowników firm świadczących usługi marketingowe. Materiał szkoleniowy bazuje przede wszystkim na doświadczeniach rynkowych i uczy wzorców zaczerpniętych z najlepszych praktyk marketingowych. Założycielem i dyrektorem programowym Akademii Marki jest Tomasz Ziółkowski, wieloletni menedżer i dyrektor marketingu, który przez 3 ostatnie lata swojej kariery korporacyjnej pełnił funkcję wice prezesa ds. marketingu Carlsberg Polska. Szkolił pracowników takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Lorenz Bahlsen, Bols, Nestle, Orange, Hochland, Henkel, Panasonic, Coty, Polski Lek, Polpharma, Polbank. Wykłada marketing w ramach programów executive oraz international MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gościnnie prowadzi zajęcia we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Szkole Głównej Handlowej.
W 2007 roku otrzymał prestiżową nagrodę - Highest Ranked Professor, przyznawaną przez studentów programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Do cech wyróżniających Akademię Marki należy fakt, że 80% firm, które nam zaufało zdecydowało się wysłać swoich pracowników na szkolenia Akademii Marki po raz kolejny. Do firm stale współpracujących z Akademią Marki należą: Henkel, Big Star, Interia.pl, Ditel. Źródłem informacji o szkoleniach Akademii Marki jest najczęściej rekomendacja znajomych, kolegów z pracy, osób, które brały udział w szkoleniach. Uczestnicy naszych szkoleń przyjeżdżają z Gdańska, Krakowa, Kalisza, a nawet z Wiednia.
Program Akademii Marki składa się z 6 poziomów kompetencji:
I poziom: Fundamentals of Branding- Zawiera fundamentalną wiedzę dotyczącą nowoczesnego marketingu.
II poziom: Praktyczne wykorzystanie badań rynkowych w marketingu - poświęcony jest niezbędnym narzędziom i metodologiom badawczym, analizie ich wyników.
III poziom: Tajniki skutecznych promocji - Uczestnicy będą mogli usystematyzować swoją wiedzę oraz dowiedzą się kiedy promocje są dobrym rozwiązaniem marketingowym.
IV poziom: Tworzenie i realizacja skutecznej kampanii reklamowej - Wiele przykładów udanych i nieudanych kampanii reklamowych oraz wspólne ćwiczenia.
V poziom: Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki - Uczy, jak opracować analizę rynku, zdefiniować cele i strategie marketingowe, ułożyć plan działań i zaplanować budżet.
VI poziom: Nowoczesny marketing strategiczny - Skupia się na badaniach strategicznych, ich analizie, tworzeniu strategii portfelowej, architektury marek oraz pozycjonowaniu ich produktów.