Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Biuro Podróży Reklamy Robert Sosnowski

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Agencja Biuro Podróży Reklamy INTERNET EXPLORERS działa na rynku od 2003 roku. Początkowo, jako pierwsza agencja w Polsce, zajmowaliśmy się wyłącznie viral marketingiem. Pierwsze projekty wirusowe zrealizowaliśmy dla marek: mBank, Real, Panorama Firm, Statoil (dziękujemy za zaufanie!). Od początku cechą naszych działań była odpowiedzialność w zakresie efektywności działań. Istotna była kreacja ale równe istotne było to ile użytkowników ją obejrzy. Podstawą naszej oferty był dobry plan dotarcia z przekazem. Od 2003 roku blisko współpracujemy z największymi polskimi serwisami rozrywkowymi i społecznościowymi.

Od 2006 roku zakres naszych usług zaczął się poszerzać o inna narzędzia sfery WoMM, wśród których istotnym produktem stały się konkursy społecznościowe i eventy internetowe. Na potrzeby tych akcji zaczęliśmy tworzyć obok video i animacji również strony internetowe i banery. Doświadczenia wyniesione z realizacji akcji konkursowych przełożyliśmy na ofertę stając się z agencji o charakterze socjalowym (wtedy jeszcze nikt tak tego nie nazywał) interaktywnym butikiem kreatywnym. W tym okresie realizowaliśmy projekty dla takich marek jak: Invest Bank, GP Batteries, Drzewo Babel, Imperial-CinePix, Świat Książki, Leroy Merlin, Philips, Fly.pl i innych. Na potrzeby promocji konkursów dogłębnie poznaliśmy narzędzia i zasoby ruchowe polskiego internetu stając się ekspertami w zakresie efektywnego zakupu powierzchni reklamowej z wykorzystaniem takich narzędzi jak: performance, display, SEM, reklama kontekstowa, a także wyspecjalizowaliśmy się w ePR. W tym okresie nauczyliśmy się jak w sposób efektywny zdobyć gigantyczny ruch ad hoc. Dzięki temu nasze akcje konkursowe i filmy wirusowe notowały setki tysięcy unikalnych wizyt.
Od 2009 roku zaczęliśmy odważniej eksperymentować w naszych akcjach z technologią i tworzyć wyrafinowane aplikacje. Powstały min. takie projekty jak programy do nauki pisania i czytania na DVD dla PWN.pl (Dysfunkcje 2.0), aplikacja augmented reality dla Samsung (3D LED TV), w naszych akcjach zaczęliśmy wykorzystywać transmisję video (Samsung Game) oraz tworzyć katalogi i magazyny online (OBI).

Wszystkie te doświadczenia uczyniły z nas agencję interaktywną działającą w zakresie 360⁰ w interecie. W ciągu 8 lat pokonaliśmy setki tysięcy mil internetowej żeglugi, w sieci złowiliśmy miliony użytkowników dla naszych klientów, dotarliśmy do najdalszych zakątków interetu. Wyprawy w niezbadane rejony i odkrywanie nowych internetowych zasobów to coś, co nas w tym wszystkim najbardziej kręci. W ten sposób zaczęliśmy i mimo doświadczeń na wielu polach sieci nigdy nie zatraciliśmy naszych socjalowych korzeni. Dlatego właśnie tak dobrze rozumiemy użytkowników Facebooka i potrafimy realizować skuteczne kampanie w serwisach społecznościowych.

Jako członek Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau Polska) bierzemy aktywny udział w pracach grupy „Social Media & WoMM”. Współpracowaliśmy w zakresie stworzenia Dobrych Praktyk WoMM, Poradnika WoMM, Raportu Strategicznego IAB Internet 2010. Występowaliśmy na wielu konferencjach organizowanych przez IAB, a pracownicy BPR prowadzą wykłady z marketingu interaktywnego na wyższych uczelniach w Warszawie.

W 2010 roku zdobyliśmy w konkursie Mixx Awards organizowanym przez IAB Polska nagrodę w kategorii „Wprowadzenie nowego produktu na rynek” (Samsun Game) oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow dla tego projektu w kategorii „Experiential marketing”. W konkursach Webstar Festiwal oraz Media Trendy zdobyliśmy nominacje dla Samsung Game w kategoriach: „Zintegrowana kampania marketingowa”, „Innowacyjna strategia zintegrowana”, „Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych”.

Od 2003 roku z naszych usług skorzystało ponad 50 uznanych brandów. Nasze akcje dawały naszym klientom wymierne korzyści, co znajduje potwierdzenie w otrzymanych referencjach. Oprócz współpracy projektowej, regularnie świadczymy usługi dla kilkunastu brandów, min.: ING, Samsung, OBI, Euro-Tax, Colliers International, Imperial-Cinepix, AWD, Ventures Hub, Triton Development i innych. Wielu z naszych klientów doradzamy w zakresie strategicznym tworząc dla nich długofalowe plany i analizy oparte na naszej wiedzy i badaniach.

Doświadczenie ze współpracy z wieloma klientami (umiejętne definiowanie potrzeb i celów) w połączeniu z wiedzą i pasją do poszukiwania nowych rozwiązań powoduje, że jesteśmy bardzo skuteczni. Ogromną frajdę sprawia nam opracowywanie nowatorskich planów reklamowych i obserwowanie potem jak słupki w statystykach biją kolejne rekordy.

Dajemy gwarancję realizacji celów. Naszym klientom sprzedajemy konkretne efekty, a nie usługi internetowe.

Oferta firmy:

Skorzystaj z naszych usług w zakresie realizacji kreacji sformatowanych i stron www.

Jeśli już decydujesz się na kampanię o charakterze tradycyjnym: emisja form banerowych lub mailing, które kierują ruch na twoją stronę, zadbaj by emitowane formy reklamowe komunikowały odbiorcom treść w atrakcyjny sposób i aby generowały klikalność na satysfakcjonującym poziomie.

W szczególności zachęcamy do współpracy tych wszystkich klientów, którzy oczekują wyrazistych kreacji opartych na odważnych pomysłach.

- Doradzimy jak lepiej
- Niezła akcja
- Viral na pewno
- Wszystko na Facebooku
- Design
- Baner chętnie klikany
- Kreatywna aplikacja
- Napiszą o Tobie
- Ruch w sieci
- SEO
- SEM i reklama kontekstowa
- od A do Z