Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Marketing Research World Anna Sojka

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

MRW jest firmą badawczą, która charakteryzuje się szerokim wachlarzem, oraz wysoką jakością wykonywanych usług. Koncentrujemy się na szybkim, rzetelnym oraz dokładnym dostarczeniu klientowi wymaganej informacji, zgodnie z obowiązującą metodologią badań. Kierujemy się sprawdzonymi metodami oraz wprowadzamy skuteczne innowacje dzięki wsparciu merytorycznym, jakie zapewnia Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Stosujemy komputerowe programy statystyczne, dzięki czemu wyniki badań uzyskiwane są w bardzo krótkim czasie.

Pracujemy przy wykorzystaniu następujących metod: Badania Rynku, Badania Marketingowe, Sondaże, Badania Tajemniczego Klienta Badania branży FMCG Badania satysfakcji Ankieta ogólna, Obserwacja ukryta, Ankieta pocztowa, Wywiad telefoniczny, Focus (FGI) Metoda cienia (shadowing), Test ślepy (blind test), Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Badania Trackingowe, Diady i Triady. Zakres przeprowadzanych badań wynika z potrzeb naszych klientów. Oferta skierowana jest do podmiotów, które są zainteresowane szybkim oraz niedrogim uzyskaniem informacji. Jesteśmy po to, by w możliwie krótkim czasie rozwiązać problemy decyzyjne naszych klientów.

Oferta firmy:

- Badania rynku,
- Badania marketingowe,
- Sondaże,
- Badania FMCG,
- Badania Tajemniczego Klienta
- Ankieta ogólna,
- Obserwacja ukryta,
- Ankieta pocztowa,
- Wywiad telefoniczny,
- Metoda cienia (shadowing),
- Test ślepy (blind test), ,
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI),
- Badania Trackingowe,
- Diady i Triady.
- Cati
- Badania telefoniczne
- badania społeczne
- badania ilościowe
- badania jakościowe
- business-to-business
- in home
- IDI
- mystery shopping /customer
- face to face
- testy