eBoomerang to system pomagający utrzymywać stałe i korzystne dla obu stron, relacje firmy z klientami. Nasze oprogramowanie i związana z nim infrastruktura umożliwia efektywne wprowadzenie programu lojalnościowego.
Za jego pomocą możliwe jest zarówno prowadzenie polityki rabatowej, jak i przyznawanie klientom punktów wymienianych później na nagrody. eBoomerang może współpracować z czytnikami kart magnetycznych, jak i z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystywanymi już przez klienta bądź dostarczonymi przez nas.
Jedną z ważniejszych cech systemu jest jego elastyczność. eBoomerang może być wykorzystywany zarówno przez międzynarodowe korporacje (np. duże sieci handlowe), jak też pojedyncze placówki handlowe. System może funkcjonować w dwóch wersjach: stacjonarno-desktopowej oraz internetowej. Ta druga opcja pozwala na minimalizację kosztów użytkowania platformy lojalnościowej do minimum, bez rezygnacji z bogactwa funkcjonalności.
Internetowa platforma eBoomerang umożliwia realizację dowolnego programu lojalnościowego z uwzględnieniem wszystkich elementarnych procesów niezbędnych do wykorzystania potencjału tego narzędzia marketingowego.
System lojalnościowy „ eBoomerang” to optymalne rozwiązanie zarówno dla małych i średnich firm, jak i dużych przedsiębiorstw posiadających rozległą sieć placówek handlowych. Nasz system cechuje bogata funkcjonalność, prostota obsługi i niewielkie koszty użytkowania. Najważniejszymi korzyściami dla przedsiębiorców korzystających z tego rozwiązania są:
* możliwość efektywnego wdrożenia polityki marketingowej,
* pełna kontrola nad systemem rabatowym,
* wsparcie budowy lojalności klientów,
* większa wiedza na temat klientów,
* pełna automatyzacja procesów udzielania rabatów oraz nagradzania klientów,
* wsparcie wizerunku firmy dbającej o klientów i korzystającej z nowoczesnych technologii.
Budowa lojalności klientów to doskonały sposób na ustabilizowanie, a następnie powiększanie zysków zarówno w czasach gospodarczej prosperity, jak i w okresie załamania rynku. Wystarczy sobie uświadomić, że zgodnie z zasadą Pareto, 80% zysków firmy przynosi 20% najlepszych klientów oraz inną ważną dla biznesu prawidłowość głoszącą, że utrzymanie klienta jest 5-krotnie tańsze niż zdobycie nowego. Warto więc wziąć zyski w swoje ręce i wdrożyć system lojalnościowy „ Boomerang” .