Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
LEWIS PR - Global Communications

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Powstała w 1995 roku agencja LEWIS PR jest globalną firmą doradztwa w komunikacji silnie zakorzenioną w branży dziennikarskiej.
Kultura naszej agencji oparta jest na trzech filarach, które pozostają niezmienne i niezmiennie, mimo upływu lat, odróżniają nas od konkurencji.
Po pierwsze, założycielami naszej agencji byli dziennikarze i do dziś, od stanowisk kierowniczych aż po szeregowe zatrudniamy przede wszystkim byłych dziennikarzy. Jednocześnie media pozostają w centrum wszystkiego, czym się zajmujemy ponieważ w istocie myślimy i działamy w ten sam sposób, co dziennikarze.
Po drugie, działamy na skalę międzynarodową. Od 1995 roku nasza agencja rozrastała się w sposób organiczny od pierwszego biura w Londynie aż po sieć oplatającą nasz glob. Ciągle zwiększamy nasz zasięg, zarówno pod względem obecności w różnych rejonach kuli ziemskiej, jak i pod względem penetracji kolejnych branż.
Po trzecie, jesteśmy skoncentrowani na tworzeniu innowacyjnych produktów. Czy chodzi o aplikacje na iPhonea, czy o narzędzie dla serwisu Twitter - zawsze jesteśmy w awangardzie.

Oferta firmy:

Nasze podejście do komunikacji opiera się na połączeniu tradycyjnych metod PR z innowacyjnymi narzędziami i technologią. Pomagamy klientom odnaleźć się w świecie informacji prowadząc ich przez wszystkie etapy cyklu komunikacji: tworzenie treści, jej optymalizację, publikację oraz badanie efektywności.

Usługi te świadczymy zarówno na skale lokalną, jak i globalną korzystając z sieci naszych biur na całym świecie. Zawsze przyświeca nam orientacja na wyniki oraz naczelna zasada pracy dziennikarza - chęć opowiedzenia ciekawej historii. Opowiadamy ją w sposób przystępny, praktyczny i efektywny.

Nasi klienci korzystają z całego wachlarza usług świadczonych przez LEWIS, bez względu na to czy ich celem jest stworzenie nowej firmy, promocja produktu, poprawa reputacji czy relacji z mediami. Zawsze jednak tworzymy dla nich kampanie zintegrowane, których główną cechą jest orientacja na wyznaczony cel.