Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
CallPoint Sp. z o.o.

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

CallPoint to innowacyjne przedsiębiorstwo skupiające w swoich szeregach pasjonatów i profesjonalistów, którzy swoją fascynację innowacyjnymi technologiami przekładają na tworzone przez CallPoint produkty i usługi. To właśnie dzięki pasji tworzenia innowacyjnych rozwiązań, oddajemy w Wasze ręce nowoczesne narzędzie zarządzania komunikacją w biznesie, które daje każdemu możliwość nieosiągalnej do tej pory kontroli w zarządzaniu ruchem telekomunikacyjnym.

Misją CallPoint jest podnoszenie standardów i jakości wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji w biznesie. Stawiamy na komfort przedsiębiorców. Nasza multifunkcyjna platforma usługowa oraz profesjonalna i kompleksowa obsługa są niezawodnym rozwiązaniem problemów i trudności komunikacyjnych, z którymi mierzą się małe i średnie przedsiębiorstwa.



Nasza firma posiada bardzo rozbudowaną infrastrukturę zarówno w Polsce, jak i za granicą, co daje gwarancję bezpieczeństwa i najwyższego standardu usług. Nasze rozwiązania sprawdzają się znakomicie w tradycyjnych biurach, jak i małych przedsiębiorstwach zatrudniających mobilnych pracowników, ponieważ Twój telefon stacjonarny będzie zawsze przy Tobie, w Twoim komputerze!

Oferta firmy:

CallPoint to wirtualna centrala telefoniczna działająca w technologii VoiP, o szerokich możliwościach konfiguracji, pozwalająca na proste i profesjonalne zarządzanie połączeniami telefonicznymi oraz numerami wewnętrznymi w firmie. Ponadto CallPoint, dzięki innowacyjnym funkcjom, pozwala m.in. na szczegółowe monitorowanie, raportowanie, analizę i archiwizację całości ruchu telekomunikacyjnego w obrębie wszystkich numerów użytkownika.

Usługi świadczone przez CallPoint Sp. z o.o. pozwalają wykorzystać możliwości technologii VoIP (voice over IP). Cała platforma pracuje w oparciu o internet, korzystając jednocześnie z otwartych standardów, tj. call center, wirtualny fax na email, pełne systemy IVR, darmowa poczta głosowa, możliwość integracji ze stroną WWW lub możliwość tworzenia aplikacji pod centralę, połączenia telekonferencyjne, centrale zarządzające systemami. Podstawową korzyścią z wdrożenia rozwiązań CallPoint jest jednak możliwość oszczędzania na połączeniach.