Marketing medyczny to całokształt działań mających na celu zwiększenie zainteresowania marką lub produktem. Wiemy, jak dotrzeć do klientów, uchwycić jego uwagę i zaangażować. Jesteśmy liderami w branży promocji usług i produktów medycznych i przez lata zdrowej współpracy wypracowaliśmy skuteczny marketing dla aptek i leków. Wiemy, że najskuteczniejszym narzędziem do promocji jest event medyczny, dlatego stosujemy poniższe narzędzia do osiągnięcia sukcesu.
- 37 rodzajów badań i konsultacji medycznych
- zaplanowanie strategii działań
- ustalenie harmonogramu i lokalizacji eventów
- spread informacji w specjalnie wyselekcjonowanych massmediach
- pozyskanie doświadczonej kadry medycznej jak i obsługi rejestracyjnej
- dowóz na miejsce eventu niezbędnego sprzętu medycznego jak i wyposażenia stoiska/namiotu
- pozwolenia na użyczenie powierzchni, ubezpieczenia, zapewnienie standardów BHP
- organizację ruchu pacjentów i czasu pracy kadry medycznej podczas eventu
- rozłożenie i złożenie całego stanowiska przed i po evencie
- wywóz odpadów skażonych
- zebranie dokumentacji i stworzenie raportu z działań mających miejsce przed, w trakcie i po evencie
HealthThink, Namiot Zdrowia, ThinkMedica