Przygotowujemy i prowadzimy szkolenia, które doskonalą umiejętności psychologiczne potrzebne pracownikom firm.
Szkolenia, które robimy są praktycznymi warsztatami, podczas których uczestnicy poznają optymalne zasady radzenia sobie z sytuacjami spotykanymi w miejscu pracy oraz mają możliwość praktycznego przećwiczenia poznanych rozwiązań. Ważnym elementem szkoleń są także informacje zwrotne jakie uczestnicy otrzymują od prowadzących oraz siebie nawzajem. Elementem zajęć są starannie przygotowane materiały szkoleniowe.
Celem naszych szkoleń jest przede wszystkim wprowadzenie zmiana w sposobie wykonywania zadań przez uczestników. Ważnym elementem jest także zmiana postaw uczestników.
Przed każdym szkoleniem prowadzimy analizę potrzeb, ustalamy cele szkolenia i dobieramy odpowiednie metody szkoleniowe.
Dodatkowo, jako uzupełnienie szkoleń oferujemy przeprowadzenie działań wspierających szkolenia (np. akcji informacyjnej, specjalnych warsztatów do przełożonych uczestników czy indywidualnego coachingu dla uczestników szkoleń).
Prowadzimy także ocenę efektywności szkoleń – zarówno naszych, jak i prowadzonych przez inne firmy.
Specjalizujemy się w rozwijaniu umiejętności związanych z relacjami z klientem oraz budowaniu wewnętrznego zespołu trenerów.
W pierwszym z tych obszarów (relacje z klientem) prowadzimy szkolenia z zakresu:
- Obsługa Klienta
- Telefoniczna Obsługa Klienta
- Obsługa Trudnego Klienta
- Obsługa Klienta w Procesie Likwidacji Szkody (dla firm ubezpieczeniowych)
- Budowanie Relacji z Klientem
W drugim z obszarów (Szkolenia Wewnętrzne) prowadzimy szkolenia:
- Prowadzenie Szkoleń dla Trenerów Wewnętrznych
- Budowanie Zespołu Trenerów Wewnętrznych
Prowadzimy także szkolenia indywidualne (coaching) i doradzamy