Firma MacomIT specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych systemów komunikacji wewnętrznej. Nasze produkty i usługi usprawnią działanie Państwa firmy w zakresie pozyskiwania, obsługi i utrzymywania relacji z Klientami, pomogą w składowaniu i archiwizacji dokumentów elektronicznych, jak również pomóc w promocji Państwa firmy przez założenie i obsługę strony www i sklepu internetowego.
Nasze System Obsługi Klienta CRM to elastyczne i wydajne oprogramowanie, wyposażone w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika oparty o strony internetowe i kod HTML. System może działać w formie Intranetu, lub za pomocą sieci VPN pozwalać na pracę z dowolnego miejsca, przy pomocy komputera, laptopa, a nawet telefonu.
Oferowane przez nas oprogramowanie pozwala na wielowątkowe zarządzanie kontrahentami, elastyczne planowanie spotkań, wspiera realizację i kontrolę zleceń, jak również umożliwia generowanie szerokiej gamy raportów, pozwalających na bieżącą kontrolę działań pracowników oraz osiąganych wyników.
W naszej ofercie znajdują się również systemy elektronicznego składowania dokumentów, które pozwalają na usprawnienie zarządzania obiegiem dokumentów w firmie, jak również zwiększają bezpieczeństwo ich przechowywania oraz archiwizacji. Nasze systemy są zawsze tworzone pod potrzeby konkretnego Klienta i umożliwiają implementację wielu funkcji dodatkowych.
Oferujemy również produkty internetowe, takie jak strony www oraz sklepy internetowe wyposażone w system zarządzania treścią CMS.
Intranetowy System Obsługi Klienta CRM – elastyczny, modułowy system bazujący na strukturze Intranetu, projektowany indywidualnie pod potrzeby Klienta
Systemy elektronicznego składowania i archiwizacji dokumentów – oprogramowanie porządkujące obieg dokumentów w firmie i ich archiwizację
Sklep Internetowy, strony www z systemem zarządzania treścią CMS
Rozwiązania z zakresu intranetu, projektowane na życzenie, obejmujące m.in. system obiegu dokumentów, składowania dokumentów, wewnętrzny portal korporacyjny itp.