Historia firmy FIXIT sięga prawie dwóch dekad wstecz i jest bogata w liczne współprace krajowe i zagraniczne. Pozwoliły one na zdobycie ugruntowanej pozycji na rynku i bogatego doświadczenia we wspomaganiu biznesów w dziedzinach takich jak między innymi customer experience. Firma ma kilka oddziałów w Polsce i poza granicami kraju, co pozwoliło jej zwiększyć zasięg swoich działań jeszcze bardziej.
Z firmą FIXIT można skontaktować się na dwa sposoby: mailowo (biuro@fixit.pl) oraz poprzez formularz na stronie internetowej (https://fixit-service.com).
Customer experience
Zdobycie i zatrzymanie klienta jest ważne dla firm, które wspiera FIXIT. Wiąże się to ze zwiększeniem sprzedaży. Jest to istotne szczególnie w czasach bardzo dynamicznej konkurencji pomiędzy firmami. FIXIT wprowadza działania, które pozwalają przyciągnąć klientów i generować większe zyski.
Fotowoltaika
FIXIT wierzy, że odnawialne źródła energii będą miały szerokie zastosowanie w przyszłości. Z tego powodu firma zapewnia serwis urządzeń zasilanych akumulatorami ładowanymi ogniwami fotowoltaicznymi. To działanie przyjazne dla środowiska, o którym firma nie zapomina w swoich pracach
Ekologistyka
FIXIT opracowuje metody ekologistyki i odzyskiwania produktów, które ze względu na defekt musiałyby trafić do utylizacji. Wadliwy towar można zmodyfikować w taki sposób, że będzie nadawał się do ponownej sprzedaży i nie wyląduje na wysypisku śmieci. FIXIT publikuje także artykuły o tematyce Odnawialnych Źródeł Energii.
E-sport
Traktowany przez niektórych mało poważnie e-sport to biznes przyszłości. Firma FIXIT zajmuje się naprawą sprzętu takiego jak monitory i konsole ? niezbędnych atrybutów graczy. Również usługą przyszłości wydaje się szybka i bezproblemowa reklamacja sprzętu, który przestał działać lub nie spełnia dobrze swojej roli.