FASC sp. z o. o z siedzibą w Suchym Dworze k. Gdyni, świadczy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych od 2005 r.
Jakość i bezpieczeństwo naszych usług gwarantują Certyfikaty Ministerstwa Finansów oraz ubezpieczenia OC.
Firma w Odi.pl
ponad 13 lat
Miejscowość
Kosakowo
Rok założenia
Brak danych
Zatrudnionych
11-20
Telefon
601 ... pokaż tel.601 863 050
Adres WWW
Brak danych
FASC sp. z o. o z siedzibą w Suchym Dworze k. Gdyni, świadczy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych od 2005 r.
Jakość i bezpieczeństwo naszych usług gwarantują Certyfikaty Ministerstwa Finansów oraz ubezpieczenia OC.
Zakres prac w standardzie:
1 Opracowanie i aktualizacja dokumentu Polityka Rachunkowości
2 Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z postanowieniami ustawy o rachunkowości oraz innych obowiązujących akt prawnych, w tym:
- Kontrola formalna i rachunkowa otrzymanych dowodów księgowych
- Dekretacja dokumentów zgodnie z zakładowym planem kont i merytorycznym opisem umieszczonym w metryce dokumentu
- Księgowanie dokumentów
3 Prowadzenie ewidencji umożliwiającej sporządzanie wymaganych przepisami prawa rozliczeń z tytułu:
- podatku od towarów i usług
- podatku dochodowego od osób prawnych
- podatku dochodowego od osób fizycznych
- innych podatków i opłat
4 Sporządzanie wymaganych przepisami prawa deklaracji z tytułu:
- podatku od towarów i usług
- podatku dochodowego od osób prawnych
- podatku dochodowego od osób fizycznych
- innych podatków i opłat obciążających Zleceniodawcę
5 Sporządzanie i składanie deklaracji w zakresie ubezpieczeń społecznych
6 Sporządzanie i składanie sprawozdań dla GUS i NBP
7 Roczne zamknięcia ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
8 Wykonywanie raportów i zestawień dla celów rachunkowości zarządczej według umówionych formatów oraz w umówionych zakresach
9 Wyjaśnienia bieżących problemów z zakresu rachunkowości, podatków, ubezpieczeń społecznych
10 Sporządzanie i wysyłanie monitów oraz not odsetkowych według wskazań Zarządu spółki lub innej osoby uprawnionej
11 Sporządzanie dokumentacji finansowej dla banków
12 Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym dokumentacji dla potrzeb ubezpieczeń społecznych
13 Utrzymywanie stałego kontaktu z bankami, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, urzędami skarbowymi oraz urzędem statystycznym w celu zapewnienia prawidłowej obsługi księgowej Zleceniodawcy w zakresie wynikającym z niniejszej umowy
14 Przygotowanie i archiwizacja dokumentów finansowych
W przypadku zagadnień skomplikowanych, FASC wystąpi za zgodą Zarządu spółki, z wnioskiem o opinie do doradcy podatkowego, biegłego rewidenta lub Ministra Finansów.
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »