Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie Go Ride Serwis Mateusz Jasiński, jej produktach lub usługach.
Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.
Aleksander
2020-02-25 18:47:29
Dla mnie sklep GoRide okazał się okropny. Zrobiłem zamówienie 34950 na kask, zapięcie i dętkę. Obiecany czas wykonania 48h. Otrzymałem te rzeczy znacznie póżniej. Dwie z nich były nie te, co zamówiłem. Zwróciłem je. Odpowiedniej dętki, jak się okazało, w ogóle nie mają. Zapięcie wymienili na gorsze. Oddałem z powrotem. Przysłali nowe, jeszcze gorsze. Zwróciłem. Nic innego nie mogli zaproponować mimo to, że cały czas trzymali na "półce" (i nadal trzymają) zapięcie, jakie pierwotnie zamówiłem. Z dalszej "współpracy" sklep zrezygnował, Pieniądze za te 2 rzeczy zwrócił a sprawę zamknął. Kask zatrzymałem, ale nie mam pewności, czy nie jest podróbką. Zadnych firmowych dokumentów nie przysłali. Tak samo jak dla zapięć i dętki. Zmarnowałem prawie cztery tygodnie oraz sporo wysiłków (ponad 40 wymian mailami) i nerwów. I co mam? Dwa potrzebne mi przedmioty mam szukać gdzie indziej. Życzę sklepu (mnie obsługiwał głównie Wiktor Stec) dużo więcej profesjonalizmu i uczciwosci oraz istotnie mniej cwaniactwa.
Data zdarzenia: 29.01.2020 - 25.02.2020
Numer dokumentu: 34950
Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?
Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.