Logo firmy: Metal MarketMetal Market
W naszej ofercie znajdziecie Państwo bogaty asortyment łożysk lic...
Logo firmy: Unior Coframa Sp. z o. o.Unior Coframa Sp. z o. o.
Zajmujemy się kompleksowym wyposażaniem warsztatów samochodowych ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Joka Kamiński Sp. j.Joka Kamiński Sp. j.
Wynajem nowych samochodów osobowych, wynajmy krótkoterminowe oraz...
Logo firmy

Regmot RIB Miłoś Sp. j. - opinie

 (1 opinia) dodaj opinię

Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie Regmot RIB Miłoś Sp. j., jej produktach lub usługach. Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.

Dodaj opinię o firmie

Lista opinii

Paweł
2020-09-30 21:04:56
Zawieźliśmy uszkodzoną przekładnię do naprawy. Po pół dnia "pracy" okazało się że wszystko jest ok i "podnieśli tylko ciśnienie do wartości fabrycznych". Po zamontowaniu przekładni i pompy okazało się że awaria jest dalej jak była, więc zadzwoniliśmy z informacją że chyba coś jest nie tak. Dostaliśmy odpowiedź, że pompa i przekładnia są na 100% sprawne i żeby szukać gdzie indziej przyczyny, np. w zwrotnicach. rozebraliśmy więc pół auta ale okazało się że mechanicznie wszystko jest ok. Zadzwoniliśmy więc drugi raz, że to nie w tym jest przyczyna problemu i może trzeba jeszcze raz sprawdzić pompę i przekładnię. Kolejny raz usłyszeliśmy że skoro oni to sprawdzili i "podnieśli ciśnienia tylko" to musi być ok. Zadzwoniliśmy więc do innego serwisu, powiedzieliśmy jakie są przyczyny i od razu dowiedzieliśmy się że mamy uszkodzoną przekładnię. Zawieźliśmy ją wiec do tego serwisu i na drugi dzień mieliśmy ją już naprawioną. Stwierdziłem więc, że mam podstawy do złożenia reklamacji w firmie REG-MOT i tu zaczęła się seria absurdów:
1. Panowie stwierdzili czy na pewno to było u nich robione bo sobie nie przypominają, a jak pokazałem im fakturę to stwierdzili , że nic im ona nie mówi, a usługa była wykonana 14 dni wcześniej.
2. Zażądali ode mnie informacji kto u nich naprawiał tą przekładnię i pompę oraz kto to nadzorował. Jak nie potrafiłem tego powiedzieć ponieważ to nie ja jeździłem z tą przekładnią tylko ojciec, to byli mocno oburzeni jak mogę mieć pretensje skoro nawet nie wiem kto u nich to naprawiał. Mega absurd.
3. Dostaliśmy fakturę z pozycją ?usługa serwisowa?. Jak pokazałem ich fakturę, to Pan spytał się co to w ogóle jest, bo oni nie piszą na fakturach takiej pozycji "usługa serwisowa". Zatem miał do nas pretensje że wystawili nam źle fakturę, albo podejrzenie że ją podrobiliśmy.
4. A na koniec hit. Skoro upieram się już reklamować ich usługę, mimo że nie wiem kto u nich naprawiał przekładnię, mimo że mam wystawioną błędnie fakturę, bo nie potwierdza że oni tak naprawdę naprawiali moją przekładnię byli w stanie rozpatrzyć reklamację jeśli dam im tą przekładnię. Ona jednak została naprawiona w innym serwisie, założona do auta które jeździ już po Polsce. W związku z tym gwarancja nie obowiązuje bo naprawiłem ją w innym serwisie. Mimo że dzwoniłem dwa razy żeby wzięli tą przekładnię jeszcze raz sprawdzić i dwa razy odmówili tego ponieważ na pewno dobrze ją zrobili, nie miałem prawa naprawić jej w innym serwisie. Nie ważne że jest to auto ciężarowe, które musi jeździć żeby zarabiać, a jak stoi to generuje koszty. Nie ważne, że nie chcieli przyjąć tej przekładni z powrotem. Powinienem ją zdemontować, zawieźć jeszcze raz i wymusić w sobie tylko znany sposób aby Państwo łaskawie sprawdzili czy aby na pewno się nie pomylili. Jak jednak powiedział Pan z serwisu niektórzy nawet po 4 razy wracają na reklamacje więc ...

W drugim serwisie do którego trafiła przekładnia, właściciel stwierdził że ktoś próbował ją naprawiać tylko nie do końca wiedział jak.
Data zdarzenia: 30.09.2020
Numer dokumentu: 1921/20

Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.