Kursy i szkolenia - lista produktów i usług, strona 3

Wyświetlone produkty/usługi: 21 - 30 z 563   w poddziale Kursy i szkolenia
Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji
Cel szkolenia: Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji. Korzyści szczegółowe dla uczestników sz...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Ofensywne techniki sprzedaży
Cele szkolenia: • Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży • Poznanie typologii klienta i pasujących do nich technik sprzedaży • ...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Sztuka bycia szefem czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce
„Ostatecznie całe zarządzanie sprowadza się do 3 słów: ludzie, produkt i zyski. Ludzie są na pierwszym planie.” /Lee Iacocca/ Powszechnie uważa się, że wszystkie stanowiska kierownic...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Intensywny trening dla trenerów
Szkolenie rekomendowane jest dla trenerów, chcących doskonalić swoje umiejętności w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń, jak również dla przyszłych trenerów pragnących rozpocząć swoją przygodę z prowa...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Nowe Prawo Wodne - zmiany od 1 stycznia 2018 rok
Nowe Prawo Wodne - zmiany od 1 stycznia 2018 rok Cel szkolenia: Przedstawienie aktualnego i znowelizowanego stanu prawnego, wszystkich funkcji oraz zasad prawa wodnego jest podstawowym przesłaniem...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Efektywne zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
Nie da się zarządzać czasem, ponieważ czas biegnie niezależnie od tego, czy tego chcemy, czy też nie. Czasem nie da się zarządzać, ale można zarządzać sobą w czasie. Można planować, czuwać nad realiza...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Efektywne negocjacyjne sprzedażowe - Jak wynegocjować korzystniejsze warunki i nie stracić
DLA KOGO? Dla osób negocjujących warunki sprzedaży (Handlowców, Specjalistów, KAM, Kierowników, Menadżerów) CEL SZKOLENIA Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efekt...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze ca...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Kodeks Pracy po nowelizacji w 2016 roku
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników z obszaru prawa pracy. Korzyści dla uczestników: Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę na temat zmian w Prawie pracy n...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należnośc
Cel główny szkolenia: Wzmocnienie efektywności procesu windykacji. Cele składowe: Wzmocnienie proaktywnej postawy specjalistów w codziennej pracy. Utrwalenie, usystematyzowanie i pozn...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.