Kursy i szkolenia - lista produktów i usług, strona 5

Wyświetlone produkty/usługi: 41 - 50 z 563   w poddziale Kursy i szkolenia
Skuteczna windykacja należności oraz egzekucja komornicza od 01.01.2016 r.
Szkolenie składa się z analizy dwóch bloków tematycznych. W pierwszym omówiona została problematyka skutecznego procesu windykacji należności. Natomiast druga część dotyczy zagadnień związanych ze zmi...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI
W związku z bardzo szybkim rozwojem gospodarki rynkowej (organizacje bez granic, spłaszczenie struktur, komunikacja wirtualna) sukcesywnie od lat 90-tych 20. wieku zmienia się aparat narzędziowy zarzą...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Przygotowanie postępowania jako fundament skuteczności zamówień publicznych
Cele i korzyści: Prawidłowe oszacowanie wartości zamówienia ma fundamentalne znaczenie dla całego procesu udzielania zamówienia publicznego – jego poprawność decyduje o właściwym wypełnieniu us...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Szkolenie MS Project w zarządzaniu projektami jest szkoleniem obejmującym pełną wiedzę na temat pracy z projektem w zakupionym programie (bez tworzenia własnych elementów, oraz konsolidacji). Prowadzo...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Szybko, szybciej! Czyli jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
„Nie ma nic łatwiejszego, niż być zajętym i nic trudniejszego, niż być efektywnym” To stare powiedzenie najpełniej sprawdza się w naszej pracy. Jak to możliwe? I jak sprawić, żeby ...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Negocjacyjne wywieranie wpływu
Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu. Korzyści dla uczestnikó...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Pokonaj stres na zawsze
Nasza propozycja to autentyczny trening, a nie kolejne, pełne teorii szkolenie. Wraz z trenerem pokonasz kolejne kręgi wtajemniczenia w temacie stresu i skutecznych metod pokonania go raz na zawsze! N...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Organizacja i zarządzanie współczesnymi procesami rekrutacji i selekcji
-Czy istnieje kandydat idealny? -Czym różni się kandydat z drugiej połowy 20. wieku od współczesnego? -Co to jest "employer branding" i jak ważny jest do budowania wizerunku pracodawcy na rynku prac...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który ...
Komentarzy: 0     Średnia głosów: 0
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.