Id produktu/usługi: 11680 Data dodania: 28.08.2014
1) analiza wizerunku marki / produktu / usługi w mediach społecznościowych,
2) analiza obecności konkurencji w mediach społecznościowych,
3) opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowych,
4) stworzenie nowych kanałów komunikacji (np. fanpage na Facebooku) lub modyfikacja istniejących zgodnie z założeniami strategii, czyli tak, aby
a) zdobyć jak największe zainteresowanie wśród grupy docelowej
b) skłonić zainteresowanych odbiorców do zaangażowania i wspólnego tworzenia treści (zaangażowanie przekłada się na lojalność)
c) realizować główne cele firmy / organizacji (np. sprzedawać lub zwiększać zatrudnienie)
5) prowadzenie profilu marki / produktu / firmy / organizacji
6) targetowanie i zarządzanie reklamami w mediach społecznościowych
7) komunikacja ze społecznościowymi liderami opinii
8) analiza efektywności działań w mediach społecznościowych
9) monitoring mediów społecznościowych.