Logo firmy: Netluk Łukasz ŁacinaNetluk Łukasz Łacina
Oferujemy: - Kompleksową obsługę informatyczną - Outsourcing IT ...
Logo firmy: Artela F.U.Artela F.U.
- Tonery, tusze - profesjonalna regeneracja - Tonery, tusze - or...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych INFOBIT Przemysław KwaitkowskiPrzedsiębiorstwo Usług Informat...
Główne usługi świadczone przez PUI INFOBIT to: Outsourcing IT ...

Projektowanie Logo

Id produktu/usługi: 11754 Data dodania: 05.09.2014
Projektowanie LogoDobre Logo pozwala wyróżnić firmę na tle konkurencji. Czy tego chcesz czy nie, klienci kierują się w dużej mierze aspektami wizualnymi przy wyborze produktów i usług. Pomyśl o firmach, które odniosły wielki sukces. Logo w połączeniu z pozostałą identyfikacją wizualną składają się na markę, którą klieci kochają.

Znaki graficzne firm takich jak Coca-Cola, Apple czy McDonalds przetrwały próbę czasu pomimo swojej pozornej prostoty. W logo nie chodzi o jak największą ilość kolorów, gradientów, cieni i detali. Ono ma odzwierciedlać Twoją markę, produkt czy usługę.

Możesz zaoszczędzić trochę pieniędzy i użyć gotowego clipart'u w Word'zie, dodać nazwę firmy napisaną czcionką Arial, ale zastanów się czy warto oszczędzać na tak kluczowym elemencie każdej poważnej firmy, która chce się liczyć na większym rynku.

W Logo nie chodzi o finalne kilka kresek tworzących jego nieskomplikowany kształt, a o cały biznesowy proces odzwierciedlający Twoją firmę i jej wartości.

Jest to też, a może przede wszystkim grafika użytkowa. Czy Twoje logo jest skalowalne, czy może jedyny format w jakim je posiadasz to plik JPG? A co się stanie jak będziesz potrzebował np. wyryć logo w drewnie, albo wydrukować w kolorach czarno-białym?

Poprawne użycie logo też jest niezwykle ważne. Czy widziałeś(aś) kiedyś Logo Coca-coli na tla zdjęcia? Nie? Na pewno nie jeśli kontrolował to człowiek z Coca-coli. Dlaczego? Firmy dbające o swój wizerunek nie tylko przykładają wagę do wyglądu samego Logo, ale i jego poprawnego użycia. W przypadku Coca-coli musi być ono na czerwonym tle, bez zniekształceń i mieć odpowiednią pustą przestrzeń dookoła. Ale o co tyle krzyku? Nie jest to kwestią czyjejś fanaberii, a tworzenia silnych skojarzeń i utrzymania rozpoznawalności.

Szukasz projektanta, któremu zależy na tym co zostało wyżej opisane? Już znalazłeś(aś)!

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 1056
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

HybridLizard Dawid Ośródka
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.