Logo firmy: BHP BCH Consulting Bogdan ChrobakBHP BCH Consulting Bogdan Chrob...
- Szkolenia wstępne i okresowe bhp, p.poż, - oceny ryzyka zawod...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Edukator Kursy i szkolenia Ewa Kotowska-WyrwasEdukator Kursy i szkolenia Ewa ...
Organizujemy następujące szkolenia: 1. SPECJALISTYCZNE, kończą...
Logo firmy: Gration Sp. z o. o.Gration Sp. z o. o.
- Obsługa marketingowa, - Szkolenia, - Książki, - Publikacje, ...

Arkusz kalkulacyjny MS Excel w pracach biurowych

Id produktu/usługi: 12648 Data dodania: 25.01.2015
Arkusz kalkulacyjny MS Excel w pracach biurowychCentrum IB sp. z o.o. serdecznie zaprasza na szkolenie z zakresu:

Arkusz kalkulacyjny MS Excel w pracach biurowych

Program szkolenia:
1. Zaawansowane metody pracy. Nadawanie nazw zakresom komórek, zarządzanie oknami, tworzenie własnych formatów, automatyczne formatowanie tablic.
2. Praca z wieloma skoroszytami. Grupowanie arkuszy, odwołania, tworzenie oraz likwidacja powiązań.
3. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy.
4. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy przedsiębiorstwa (analiza sprzedaży wg różnych kryteriów, analiza danych księgowych).
5. Wykorzystanie zaawansowanych funkcji wbudowanych (m. in. funkcje statystyczne, funkcje warunkowe, funkcje finansowe) do rozwiązywania problemów z dziedziny finansów, sprzedaży, prognozowania.
6. Budowanie własnych funkcji obliczających różnorodne zmienne finansowe. Automatyzacja obliczeń za pomocą funkcji budowanych przez użytkownika.
7. Budowanie modeli opartych na sprawozdaniach finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych).
8. Programy wspomagające. Optymalizacja wyniku na podstawie danych wejściowych.
9. Budowanie modeli wielowariantowych z użyciem scenariuszy.
10. Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań.
11. Szablony oraz łączenie szablonów z bazami danych.
12. Wykorzystanie elementów sterujących do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.
13. Przenoszenie informacji z arkuszy do baz danych oraz pobieranie informacji z baz danych.
14. Analiza sprzedaży oraz prognozowanie z zastosowaniem funkcji statystycznych.
15. Graficzna prezentacja danych. Wykresy kombinowane, transportowanie grafiki z obcych aplikacji, wstawianie grafik do wykresu.

Certyfikaty, zaświadczenia:
Szkolenie kończy się otrzymaniem zaświadczenia MEN oraz certyfikatu ukończenia szkolenia.

Termin: 11-14.01.2016 | 8-11..02.2016 | 7-10.03.2016 | 4-7.04.2016
Miejsce: Kraków, ul. Św. Filipa
Czas trwania: 30 godz.
Koszt: 720 zł (osoby indywidualne), 990 zł netto (osoby delegowane z firm)

***

Więcej informacji na temat organizowanych przez Nasz Ośrodek szkoleń znajdą Państwo na stronie www.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 396
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Centrum IB Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.