Logo firmy: Fortis Media Katarzyna ŻmudaFortis Media Katarzyna Żmuda
Oferta firmy: - profesjonalne projektowanie stron i sklepów int...
Logo firmy: Netinfor Sp. z o.o.Netinfor Sp. z o.o.
- ścianki reklamowe PopUp i FleX, - systemy RollUp, L-banery, ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: ZBIGNET Zbigniew BrylewiczZBIGNET Zbigniew Brylewicz
1. Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords. 2. Reklama kon...

Copywriting / Webwriting

Id produktu/usługi: 13027 Data dodania: 25.03.2015
Copywriting / WebwritingSeminarium Copywriting/Webwriting- sprzedaż słowami pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące!

Copywriting i Webwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy, slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do działania?

Seminarium Copywriting / Webwriting skierowane jest do wszystkich, którzy zajmują się komunikacją i chcą by przekazywane informacje były fascynujące, ciekawe i inspirujące. Przede wszystkim dedykujemy je dla osób zajmujących się m.in. marketingiem, PR i copywritingiem.

Zapraszamy na najbliższe zajęcia w terminie 9-10 kwietnia 2015 r.

1. Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
- Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
- Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
- Persona: podstawowa analiza wstępna.
- Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.

2. Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy.
- Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
- Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
- Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
- Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?

3. Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
- Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
- Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
- Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
- Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
- Storytelling w warsztacie copywritera.

4. Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
- Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
- Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
- Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.

5. Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
- Jak dostać się do opery?
- O testach A/B.
- Psychologia copywritingu.
Koszt 2 dniowego seminarium to 750 zł (+23% VAT)

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 669
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.