Szkolenie Wprowadzenie do języka Java
Najbliższe planowane terminy
Szkolenie z Java - 18,19,20-04-2016
Szkolenie z Java - 27,28,29-07-2016
W celu ustalenia innego terminu szkolenia prosimy o kontakt.
Opis
Kurs ten przeznaczony jest dla osób rozpoczynających pracę z językiem Java. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w zakresie budowy języka Jawa, nauczą się jak zainstalować wirtualną maszynę Javy, napisać podstawowe programy, korzystać ze standardowych bibliotek oraz stworzyć aplikację z interfejsem graficznym.
Czas trwania
Szkolenie trwa łącznie 24 godzin lekcyjnych (3 dni po 8 godzin lekcyjnych).
Standardowo zaczyna się o godz. 9:00 a kończy o 16:00 (w tym czasie przewidziana jest dłuższa przerwa obiadowa około godz. 13:00 oraz 2 krótsze).
Cena
Podane poniżej ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT)
Cena szkolenia otwartego
dla 1 osoby - 1800 PLN netto
dla 2 osób - 1750 PLN netto /os.
dla 3 osób - 1700 PLN netto /os.
dla 4 osób - 1600 PLN netto /os.
Na życzenie klienta, możliwe wykupienie dodatkowego nośnika danych (pendrive, tablet, netbook, laptop). Cena nośnika od 100 zł netto.
Cena zawiera:
- książkę związaną z tematyką szkolenia
- materiały dla kursantów przygotowane przez wykładowcę
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Biznes-Projekt&
- obiad, catering (kawa, herbata, ciastka)
Cena szkolenia zamkniętego
1200 PLN netto za osobę w przypadku grupy 3 osobowej, 700 zł za każdą dodatkową osobę. Sprzęt z oprogramowaniem oraz salę zapewnia klient,
1400 PLN netto za osobę w przypadku grupy 3 osobowej, 800 zł za każdą dodatkową osobę. Klient zapewnia tylko salę.
Na życzenie klienta, możliwe wykupienie dodatkowego nośnika danych (pendrive, tablet, netbook, laptop). Cena nośnika od 100 zł netto.
Cena zawiera:
- książkę związaną z tematyką szkolenia
- materiały dla kursantów przygotowane przez wykładowcę
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Biznes-Projekt
Chcesz dopasować szkolenie do swoich potrzeb - skontaktuj się z nami !!!
Program Szkolenia
Wprowadzenie
Wersje Javy
Instalacja Wirtualnej Maszyny
Platforma
Narzędzia
Składnia języka
Deklaracje i typy danych
Typy proste
Typy referencyjne
Instrukcje sterowania przepływem
Tablice
Programowanie Obiektowe
Modelowanie
Obiekty: właściwości i metody
Tworzenie obiektów
Obiekty i referencje
Klasy
Interfejsy
Pakiety
Dziedziczenie
Klasy abstrakcyjne
Polimorfizm
Obsługa błędów wyjątków
Praca krokowa
Instrukcja try...catch
Tworzenie własnych typów wyjątków
Operacje wejścia wyjścia
Strumienie i filtry
Obsługa plików
Serializacja obiektów
Kolekcje danych
Ochrona danych
Tworzenie aplikacji z interfejsem graficznych
Tworzenie okien
Obsługa zdarzeń
Tworzenie pól tekstowych i przycisków
Tworzenie apletów