HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI

Id usługi: 16753 Data dodania: 11.04.2017
HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKIW związku z bardzo szybkim rozwojem gospodarki rynkowej (organizacje bez granic, spłaszczenie struktur, komunikacja wirtualna) sukcesywnie od lat 90-tych 20. wieku zmienia się aparat narzędziowy zarządzania zasobami ludzkimi. Jednym z elementów w dziedzinie HR, który uległ największej ewolucji są dla przykładu procedury i narzędzia ds. rekrutacji i selekcji, zmieniła się idea ocen okresowych pracownika, a w konsekwencji sposób i możliwości ich wykorzystywania.
Szkolenie ma na celu przedstawienie i omówienie najpopularniejszej bazy narzędzi HR, które można wykorzystać w całym procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Formularze i narzędzia zostały opracowane na podstawie analizy przykładów z działalności działów HR i Rozwoju różnych organizacji świadomych roli zarządzania zasobami ludzkimi w działaniu całego przedsiębiorstwa.

• Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa?
• Czy dział ZZL może być partnerem biznesowym firmy?
• Jaka jest rola narzędzi personalnych w budowaniu motywacji i zwiększaniu efektywności pracy pracowników?
• Czym jest benchmarking działu personalnego?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
HR – czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury.
NAJLEPSZE PRAKTYKI

będący częścią certyfikowanego kursu Akademia HR dla Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi
• poznanie wzorów dokumentów, procedur HR, które ułatwiają pracę współczesnych działów HR
• zdobycie wiedzy, do czego i do jakich procedur wykorzystywać formularze HR
• poznanie mierników skuteczności opracowanych dokumentów HR

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy
• testy/ ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)


PROGRAM SZKOLENIA:

I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
1. Rola i zadania działu HR w przedsiębiorstwie
2. Sposoby wzmacniania pozycji działu zasobów ludzkich – plan PR dla HR
3. Współczesne standardy zarządzania zasobami ludzkimi – dział ZZL partnerem biznesowym przedsiębiorstwa
4. Standardy procesów HR a konkurencyjność przedsiębiorstwa

II. NAJWAŻNIEJSZE PROCESY HR – POLITYKA PERSONALNA 21. WIEKU
1. Benchmarking działalności HR w organizacji
2. Zarządzanie kompetencjami
3. Rekrutacja i selekcja
4. Kariera i rozwój
5. Motywowanie i ocenianie

III. PRZEGLĄD WYBRANYCH NARZĘDZI STOSOWANYCH W HR WRAZ Z OMÓWIENIEM PRZYKŁADÓW DOKUMENTÓW
1. Wzór profilu kompetencyjnego – tworzenie profili kompetencyjnych stanowiskowych i organizacyjnych
2. Przygotowanie i opracowanie opisu stanowiska pracy opartego na kompetencjach
3. Rekrutacja i selekcja
• wywiad telefoniczny – wzór
• przykład formularza rozmowy w sprawie referencji
• tworzenie formularza rozmowy selekcyjnej opartej na kompetencjach
• przykłady testów wiedzy i próbek pracy – zasady tworzenia
• matryca oceny kandydata – narzędzie do badania dopasowania kandydata do profilu stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
• model procesu adaptacji społeczno – zawodowej pracownika – procedura/ narzędzia wdrożenia nowych pracowników
4. Ocena Pracownika
• wzór formularza oceny okresowej – najważniejsze elementy
• samoocena pracownika a wpływ na efekt motywacyjny oceny
• wykorzystanie wyników – opracowanie założeń do wykorzystania informacji z ocen okresowych (programy naprawcze, rozwój, przeniesienia)
5. Zarządzanie karierą i rozwojem
• konstruowania formularza do identyfikacji i diagnozy potrzeb szkoleniowych
• ocena efektywności działań szkoleniowych – konstruowanie narzędzi/ testów
• ścieżka kariery – formularz/ procedura
• badanie poziomu zadowolenia pracowników w firmie – narzędzia/ procedura
• metoda Assesment Center – przykład
6. Przegląd procedur i standardów związanych z odejściem pracowników
• przygotowywanie kwestionariusza do diagnozowania przyczyn odejść
7. Opracowywanie raportów dla Zarządu – zasady opracowywania takich dokumentów i przykłady ich zawartości


IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

TEST WIEDZY:

Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:



Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Ocena usługi: 0/5 (0 głos/ów)

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Wyślij pytanie do firmy
zamknij X

Osoba kontaktowa*:
Twój e-mail*:
Telefon:
Treść pytania*:
Treść z obrazka*:
Liczba odwiedzin wpisu: 39
  • Poleć usługę na: Udostępnij usługę na Facebooku   Udostępnij usługę na Twitterze   Udostępnij usługę na Google+   Udostępnij firmę na Wykopie

Produkty/usługi firmy:

Avenhansen Sp. z o. o.
Dodaj komentarz
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.