Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Id usługi: 16813 Data dodania: 18.04.2017
Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikamiBudowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

Korzyści dla uczestników
Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Dzięki temu modułowi uczestnicy będą:
• Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
• Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół.
• Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować.
• Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji.
• Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami.
• Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną,
• Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera.
• Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy.
• Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób.
Szkolenia polecamy dla
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
• krótkie prezentacje wykładowe
• ćwiczenia w parach i grupach,
• praca indywidualna
• test
• dyskusja kierowana
• ćwiczenia indywidualne
• analizy przypadków
• odgrywanie ról przez uczestników szkolenia

Struktura zajęć:
• praca warsztatowa 80% i mini wykłady 20%
Program szkolenia
1. Wzrost znaczenia płaskich struktur w organizacjach
2. Zespoły w nowoczesnej organizacji
o Zespoły tradycyjne
o Zespoły zadaniowe
o Zespoły projektowe
o Zespoły wirtualne
3. Sukces organizacji w rękach menedżera
4. Bądź menedżerem, którego sam chciałbyś mieć
5. Inteligencja emocjonalna jako składnik kompetencji menedżerskich
o Definicja EQ
o ABCD emocji
o Panowanie i samokontrola nad emocjami
o Inteligencja emocjonalna a autorytet
6. Menedżer jako partner w zespole
7. Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?
8. Jak zdobyć szacunek u pracowników?
9. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
10. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
11. Ćwiczenie: „Mój zespół” – charakterystyka mojego zespołu
12. Ćwiczenie: Analiza przypadku – Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?
13. Wielozadaniowość pracowników
14. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
15. Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera
16. Delegowanie
o Zasady skutecznego delegowania zadań
o Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
o Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
o Bariery delegowania
o Dobowy rytm dnia
o Organizacja pracy własnej i delegowanie zadań w zespole – zasady
o Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań
17. Motywowanie pracowników
o W jaki sposób motywować pracowników?
o Prawa motywacji
o Dopasowanie zaangażowania i motywacji do realizacji zadań
18. Style kierowania a potrzeby zespołu
o Style kierowania
o Analiza własnego stylu kierowania
 Test
 Rozwój pracowników - etapy
 Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
 Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
o Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
 Analiza przypadku
o Wyznaczanie standardów pracy w zespole
 Ustalenie zasad panujących w zespole – Dlaczego jest potrzebne?
 Ćwiczenie indywidualne
 Czego oczekuję od swoich pracowników? – ćwiczenie
 W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
 Ćwiczenia: indywidualne wystąpienia uczestników
19. Psychologiczne narzędzia kierowania
o Odsłanianie intencji
o Zdarta płyta
o Formułowanie komunikatów – Komunikat „Ja”
o Ćwiczenia
o Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
o Ćwiczenia w grupie
20. Typy rozmów z pracownikami:
o Pochwała
o Konstruktywna krytyka,
o Wyznaczanie granic
o Przekazywanie trudnych decyzji
o Rozmowa oceniająca
o Reakcje pracowników na poszczególne typy rozmów
o Ćwiczenia: Symulacje rozmów
21. Podsumowanie szkolenia: ćwiczenie


Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Ocena usługi: 0/5 (0 głos/ów)

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Wyślij pytanie do firmy
zamknij X

Osoba kontaktowa*:
Twój e-mail*:
Telefon:
Treść pytania*:
Treść z obrazka*:
Liczba odwiedzin wpisu: 59
  • Poleć usługę na: Udostępnij usługę na Facebooku   Udostępnij usługę na Twitterze   Udostępnij usługę na Google+   Udostępnij firmę na Wykopie

Produkty/usługi firmy:

Avenhansen Sp. z o. o.
Dodaj komentarz
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.