Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: BHP BCH Consulting Bogdan ChrobakBHP BCH Consulting Bogdan Chrob...
- Szkolenia wstępne i okresowe bhp, p.poż, - oceny ryzyka zawod...
Logo firmy: Gration Sp. z o. o.Gration Sp. z o. o.
- Obsługa marketingowa, - Szkolenia, - Książki, - Publikacje, ...
Logo firmy: Edukator Kursy i szkolenia Ewa Kotowska-WyrwasEdukator Kursy i szkolenia Ewa ...
Organizujemy następujące szkolenia: 1. SPECJALISTYCZNE, kończą...

Obsługa klienta przez telefon

Id usługi: 16852 Data dodania: 25.04.2017
Pracodawcy oprócz wysokiego poziomu obsługi, stawiają również przed pracownikami inne cele, głównie związane ze sprzedażą dodatkowych usług czy produktów. Tutaj pojawia się kolejne wyzwanie, ponieważ klient dzwoniący na infolinię zazwyczaj chce uzyskać informacje, a nie jest nastawiony na rozmowę handlową. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w swoją kadrę pracowniczą, wspierając rozwój m.in. za pośrednictwem profesjonalnych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.

Na naszych warsztatach wyposażymy pracowników w wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: typów osobowości klientów, standardów rozmów telefonicznych, technik i metod skutecznej argumentacji, reagowania na trudne sytuacje, prawidłowego wykorzystywania głosu czy podstaw technik sprzedaży.

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 207
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

RHR + Robert Rodak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.