Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Logo firmy: Akademia WSBAkademia WSB
Administracja Administracja publiczna i samorządowa Administr...
Logo firmy: Edu Century Sp z o. o. - English Best Way PruszkówEdu Century Sp z o. o. - Englis...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...

Profesjonalna obsługa klienta

Id usługi: 16853 Data dodania: 25.04.2017
Odpowiednia opieka klienta, nawet w sytuacji gdy nie ma on racji, może „uratować” naszą firmę przed odejściem kontrahenta lub jego przejściem do konkurencji. Często zdarza się, że mimo naszej dobrej woli oraz najszerszych chęci nie jesteśmy w stanie mu pomóc m.in. ze względu na brak kompetencji, uprawnień lub sztywne procedury. Mimo to, istnieje wiele sposobów, które pozwalają nam „wyjść z twarzą” i przekonać klienta nie tylko do swoich racji, ale również wzbudzić jego zaufanie, szacunek oraz wdzięczność za udzieloną pomoc i profesjonalną obsługę.

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie obsługi różnego typu klientów, technik „zmiękczania” klienta, wykorzystywania odpowiedniej argumentacji, wykorzystywania elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej, zachowania spokoju i pewności siebie w trudnych sytuacjach, wzbudzania zaufania u klientów, budowania wizerunku profesjonalisty czy budowania relacji.

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 187
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

RHR + Robert Rodak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.