Logo firmy: Edu Century Sp z o. o. - English Best Way PruszkówEdu Century Sp z o. o. - Englis...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...
Logo firmy: Akademia WSBAkademia WSB
Administracja Administracja publiczna i samorządowa Administr...
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Ofensywne techniki sprzedaży

Id usługi: 17134 Data dodania: 12.06.2017
Ofensywne techniki sprzedażyCele szkolenia:

• Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży

• Poznanie typologii klienta i pasujących do nich technik sprzedaży

• Zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży

• Wypracowanie najlepszych dla naszego produktu technik prezentacji oferty handlowej

• Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży

• Zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny





Program szkolenia:



1. Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:

• Określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży.

• Określenie dotychczasowych nawyków przygotowujących do sprzedaży.

• Wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk w przygotowaniu.



2. Twoi klienci – Twoją wizytówką:

• Określenie zachowań klientów.

• Określenie Typów klientów.

• Wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.

• Zdefiniowanie systemów reprezentacji w typologii klienta.



3. Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:

• Określenie magii pierwszego wrażenia.

• Określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie.

• Nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.



4. Rozmowa telefoniczna początkiem budowania dobrego spotkania z klientem:

• Określenie struktury rozmowy telefonicznej.

• Wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon.

• Nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej.



5. Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:

• Określenie strategii zadawania pytań.

• Wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową.

• Określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej.

• Określenie poziomów potrzeb klienta.



6. Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:

• Określenie schematu robienia prezentacji.

• Wypracowanie dobrych praktyk prezentera.

• Wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych.

• Nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści

• Techniki obrony ceny



7. Trudne sytuacje w sprzedaży:

• Trudny klient – jak sobie z nim radzić?

• Obiekcje – techniki odpierania obiekcji klienta

• Techniki zamknięcia sprzedaży



Szkolenie prowadzi:

Ewa Gadomska
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).



W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 158
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.