Cele szkolenia:
• Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży
• Poznanie typologii klienta i pasujących do nich technik sprzedaży
• Zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży
• Wypracowanie najlepszych dla naszego produktu technik prezentacji oferty handlowej
• Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży
• Zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny
Program szkolenia:
1. Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:
• Określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży.
• Określenie dotychczasowych nawyków przygotowujących do sprzedaży.
• Wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk w przygotowaniu.
2. Twoi klienci – Twoją wizytówką:
• Określenie zachowań klientów.
• Określenie Typów klientów.
• Wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.
• Zdefiniowanie systemów reprezentacji w typologii klienta.
3. Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:
• Określenie magii pierwszego wrażenia.
• Określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie.
• Nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.
4. Rozmowa telefoniczna początkiem budowania dobrego spotkania z klientem:
• Określenie struktury rozmowy telefonicznej.
• Wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon.
• Nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej.
5. Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:
• Określenie strategii zadawania pytań.
• Wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową.
• Określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej.
• Określenie poziomów potrzeb klienta.
6. Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:
• Określenie schematu robienia prezentacji.
• Wypracowanie dobrych praktyk prezentera.
• Wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych.
• Nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści
• Techniki obrony ceny
7. Trudne sytuacje w sprzedaży:
• Trudny klient – jak sobie z nim radzić?
• Obiekcje – techniki odpierania obiekcji klienta
• Techniki zamknięcia sprzedaży
Szkolenie prowadzi:
Ewa Gadomska
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).