Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Id usługi: 17225 Data dodania: 03.07.2017
Negocjacyjne wywieranie wpływuCel szkolenia:
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.

Korzyści dla uczestników
W efekcie szkolenia poznasz:
• Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają.
• Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju.
• Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.
• Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.
• Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.

Metody pracy:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.


PROGRAM SZKOLENIA
1. Analiza moich mocnych stron jako negocjatora
• Osobowościowy test autoanalizy
• ,,Przekonaj mnie’’ – gra szkoleniowa
• Indywidualna informacja zwrotna
o Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
o Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
2. Świadomie wywieram wpływ negocjacyjny w oparciu o znajomość osobowości stron
• Narzędziowa osobowość człowieka
• Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy?
o Podczas spotkania bezpośredniego
o Podczas rozmowy telefonicznej
• Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
o budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
o informowanie
o przekonywanie
o argumentowanie
o zapobieganie konfliktom
o wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
o wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
o kontrolowanego wywoływania ,,konfliktów’’ jako elementu nacisku negocjacyjnego
3. Mowa ciała w procesie negocjacji
• Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
• Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
4. Przygotowanie do negocjowania kontraktów handlowych
• Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
• Efektywne planowanie negocjacji
• Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
• Potrzeby własne i drugiej strony
5. Zmienne negocjacyjne
• Określanie zmiennych negocjacyjnych
• Priorytet zmiennych dla obu stron
• Wartości zmiennych negocjacyjnych
• Arkusz negocjacyjny
6. Rozróżnianie stanowisk i interesów stron
• Cele i stanowiska
• Potrzeby i interesy
• Odkrywanie interesów partnera
• Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
7. Dążenie do korzystnych rezultatów
• Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
• Asertywna wymiana ustępstw
• Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
8. Manipulacje w negocjacjach
• Taktyki i blefy negocjacyjne
• Rozpoznawanie blefów
• Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
• Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
• Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
9. Sytuacje trudne w negocjacjach
• Przełamywanie impasu w negocjacjach
• Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą.
• Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
10. Podsumowanie szkolenia
• Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
• Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
• Zadanie wdrożeniowe
• Ewaluacja szkolenia

Szkolenia prowadzi:

Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 135
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.