Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Empiria- M.L.Empiria- M.L.
Kiedy możemy pomóc?: • Jeżeli w firmie istnieje konflikt...

LIDER I JEGO ZESPÓŁ czyli jak budować efektywnie współpracujące ze sobą zespoły

Id usługi: 17609 Data dodania: 18.10.2017
LIDER I JEGO ZESPÓŁ czyli jak budować efektywnie współpracujące ze sobą zespołyZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU Z ELEMENTAMI ASERTYWNOŚCI czyli jak zarządzać swoją osobistą efektywnością

W życiu zawodowym, a także poza nim, często stajemy się uczestnikami, bądź obserwatorami pracy zespołowej. W zależności od tego, w jakich warunkach ona przebiega, może przynieść wiele korzyści albo strat. Zespół może być świetnie działającą jednostką, która wspaniale radzi sobie w rozwiązywaniu rozmaitych problemów, ale może też być zbiorem osób pozbawionych chęci współpracy.
Szkolenie uzmysławia uczestnikom, jak ważna jest współpraca w zespole. Głównym celem szkolenia jest poniesienie skuteczności komunikacji lidera w relacjach interpersonalnych w pracy zespołowej i zarządzaniu zespołem.


Uczestnicy szkolenia:
• zdiagnozują osobiste umiejętności nawiązywania i utrzymania relacji z pracownikami, ze współpracownikami, członkami zespołu opartych na wzajemnej współpracy
• rozwiną umiejętności zarządzania zespołem pracowników
• nauczą się słuchać ze zrozumieniem i precyzyjnie przekazywać informację
• nauczą się asertywnej komunikacji w trudnych sytuacjach z różnymi typami osobowości
• dowiedzą się, co sprzyja porozumiewaniu się w zespole na poziomie przełożony - pracownicy

Program szkolenia:

I. KLUCZOWE ZASADY ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI – O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ
1. Organizacja zespołu pracowników – zasady i cele budowania spoistości grupy
2. Warunki skuteczności pracy zespołów pracowniczych – identyfikacja z organizacją, skład zespołu, zasady współpracy i konsekwentne ich przestrzeganie
3. Cechy efektywnego zespołu – przemiana grupy w zespół
4. Budowanie autorytetu przełożonego – style przewodzenia zespołowi

II. PLANOWANIE, ORGANIZOWANIE I KIEROWNIANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW
1. Analiza kompetencji członków zespołu – KUŹNIA TALENTÓW
2. Wykorzystanie wiedzy i umiejętności poszczególnych członków zespołu – test ról zespołowych, analiza współpracy w naszym zespole
3. Wyznaczanie i hierarchia celów – precyzowanie celów, zadań (wykorzystanie metody SMART)
4. Zasady wspierania podwładnych podczas realizacji zadań
5. Korzyści wynikające z delegowania zadań
6. Sposoby monitorowania i kontroli realizacji zadań
7. Zebrania, zebrania …
• dlaczego zebrania się nie udają
• elementy zebrania: cel zebrania, tytuł, rodzaj, plan
• 7 fantastycznych metod na idealne i efektywne zebrania zespołowe
• co po spotkaniu – konsekwentne realizowanie podjętych ustaleń (budowanie odpowiedzialności i zaangażowania)
8. 5 zagrożeń, jakie stoją na drodze efektywnemu zespołowi

III. OKREŚLENIE ZASAD EFEKTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ W ZESPOLE PRACOWNIKÓW
1. Skuteczne formy komunikowania się w zespole: wyjście z własnej Mapy Mentalnej – czyli dostrojenie
2. Kierunki i zasady przepływu informacji
3. Ocena pracy pracownika
– pozytywna informacja zwrotna (pochwała, docenienie pracy)
– motywująca krytyka, określanie punktów do poprawy (wskazówki), podsumowanie efektów pracy pracownika
4. Rola asertywnej komunikacji w kontaktach z członkami zespołu o różnych osobowościach
• asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA
• pojęcie transakcji i stanów „ego” – jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi

IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
• wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
• indywidualny plan działań

Metody szkolenia – zasada 80/20 (zajęcia praktyczne / zajęcia teoretyczne)
• gry symulacyjne
• analiza przypadku
• wykład z prezentacją multimedialną
• rozmowa moderowana/ dyskusja
• warsztaty w grupach
• ankiety/ kwestionariusze
• metoda 4 x Jak- Jak to robisz? Jak chciałbyś to robić? Jak możesz to robić? Jak to robisz?
• bezpośrednie rozmowy z prowadzącym i/ lub uczestnikami


Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia.

Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 156
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.