Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Edu Century Sp z o. o. - English Best Way PruszkówEdu Century Sp z o. o. - Englis...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...
Logo firmy: Akademia WSBAkademia WSB
Administracja Administracja publiczna i samorządowa Administr...

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta

Id usługi: 17832 Data dodania: 11.01.2018
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klientaKorzyści dla uczestnika:
• Poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów.
• Zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
• Zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów.
• Zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów.
• Poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów.
• Nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych.
• Zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym.
• Nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem.
• Przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych.
• Wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności.
• Wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
• Poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów.
• Wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych.
• Wzrost liczby potencjalnych klientów.
• Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych.
• Wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań.
Metody pracy podczas szkolenia:
• Zadania indywidualne
• Dyskusja moderowana
• Ćwiczenia zespołowe
• Wnioski zespołowe
• Mini wykład trenera
• Wspólna analiza i omówienie wniosków
Program:
1. Wstęp. Wprowadzenie do tematu. Wprowadzenie trenera.
• Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
• Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
- jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
- starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
• Przyczyny utraty obecnych klientów
2. Umiejętności pomocne w poszukiwaniu klienta. Błędy popełniane podczas pozyskiwania nowego klienta.
• Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
• Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
• Zasad skutecznego działania
• Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta
3. Prawo liczb w pozyskiwaniu Nowego klienta. Kryteria kwalifikujące.
• Czy każdy może być moim klientem?
• Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
• Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
• Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych
4. Analiza źródeł nowych kontaktów. Etapy Pozyskiwania nowego klienta. Kontakt telefoniczny.
• Budowanie siatki osobistych kontaktów
• Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
• Klienci konkurencji
• Zasady kontaktu telefonicznego
• Cel kontaktu telefonicznego
5. Kontakt telefoniczny - warsztaty
• Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
• Pokonywanie bariery sekretariatu
• Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
• Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
• Umawianie spotkań
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Szewczykowski
Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 115
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.