Młody Menedżer - zarządzanie zespołem

Id usługi: 18208 Data dodania: 11.09.2018
Nauczysz się na treningu Pierwsze kroki młodego menedżera:

• pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
• radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą
• sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów
• motywującego delegowania celów i zadań
• egzekwowania zadań i dyscyplinowania kiedy to konieczne
• motywowania i angażowania ludzi


Zostałeś menedżerem? Brawo!
Masz teraz okazję, już na początku menedżerskiej drogi, w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera.
Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj :-) jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa powyżej.



Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

nurtów psychologii społecznej

psychologii eksperymentalnej, terapii poznawczo-behawioralnej

założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego

technik coachingowych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Symulacja
Case study
Dyskusje moderowane
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia koncepcyjne grupowe
Inscenizacje sytuacji zawodowych
Gry
Testy, kwestionariusze
Metody coachingowe
Pokaz fragmentów filmów



Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest skierowane do tych osób, które właśnie, niedawno, „przed chwilą” awansowały na stanowisko menedżerskie lub już od jakiegoś czasu pracują jako menedżerowie i mają już za sobą pewne doświadczenia. Jest to także świetna propozycja dla tych, którzy awansują w niedalekiej przyszłości i zdecydowali się dobrze do tej roli przygotować.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?

• siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
• zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?

-najważniejsze działania kierownika na początek
-jak przygotować grunt pod pierwsze działania

• jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?


2. Awans przez rekrutację wewnętrzną
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

• możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
• co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
• pomoc nowemu menedżerowi – zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring.


3. Jak doskonalić się jako lider?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak mówić, co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.
• trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron
• jakie działania i postawy budują autorytet?
• znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
• pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów

-budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
-praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.

4. Jak stworzyć odpowiedzialny, współpracujący zespół?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się?
Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.
• jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
• praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:

-naprawdę się angażowali
-brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
-ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
-mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczy, o błędach, bez ukrytych intencji
-zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień


5. Jak delegować i rozliczać efektywność pracownika?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje. A to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.
• błędy w delegowaniu
• praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
• planowanie delegowania
• w jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?


6. Jak zwiększyć efektywność rozmów z pracownikami?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami.
Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!
• motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie,
• motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej – podejście push vs pull
• motywujące przekazywanie celów
• techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika
Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania.

-STAGES

• techniki dyscyplinowania i egzekwowania


Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół ….





Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.





W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Ocena usługi: 0/5 (0 głos/ów)

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Wyślij pytanie do firmy
zamknij X

Osoba kontaktowa*:
Twój e-mail*:
Telefon:
Treść pytania*:
Treść z obrazka*:
Liczba odwiedzin wpisu: 65
  • Poleć usługę na: Udostępnij usługę na Facebooku   Udostępnij usługę na Twitterze   Udostępnij usługę na Google+   Udostępnij firmę na Wykopie

Produkty/usługi firmy:

Avenhansen Sp. z o. o.
Dodaj komentarz
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.