W Ars Nominem uważamy, że najważniejsze jest kilka pierwszych sekund kontaktu z reklamą. Właśnie wtedy odbiorca decyduje, co zrobić z przesyłką: przeczytać, czy wyrzucić. Clipy do papieru, to sposób na subtelny przekaz reklamy, który zwiększy skuteczność kampanii korespondencyjnej. Właśnie, dlatego nasza Agencja proponuje wszystkim Klientom najnowsze klipy do papieru z logo firmy. Proponowane przez nas produkty, będące jednocześnie przekazem reklamowym, w subtelny sposób przykuwają uwagę do przekazywanej korespondencji.
A wszystko to, przy wykorzystaniu minimalnych nakładów na odbiorcę. Codzienne korzystanie z Markclipów, aXionclipów, Wingclipów oraz Cornerclipów poprawi wizerunek Twojej firmy!
W ofercie:
Markclip, idealnie nadaje się do zamieszczenia barwnego logo lub nazwy firmy. Markclip, dołączony do każdej wychodzącej przesyłki, z pewnością przykuje uwagę kontrahentów i Klientów. Ponadto produkt ma subtelny, wyróżniający każdą przesyłkę wzór. Nie uszkadza korespondencji!
Wingclip, to urządzenie, które posiada dużą powierzchnię nadruku oraz ergonomiczny kształt. Wszystko to sprawia, że jest to idealny clip do codziennego użytku, jak również miły i elegancki upominek. Wingclip cechuje: możliwość realizacji zamówienia przy bardzo niskim nakładzie, poręczność oraz opcja spinania dużej ilości papieru!
axionclip
aXionclip, dzięki 8 standardowym wzorom oraz świetnej jakości nadruku, stanowi charakterystyczny, ekskluzywny produkt. Różne kształty umożliwiają promowanie zarówno logo, jak i produktu. aXionclip posiada ponadto możliwość nadruku aż w 8-miu kolorach!
Cornerclip, ten klip do papieru został wynaleziony ponad 100 lat temu i do dziś stanowi przykład niezwykle błyskotliwego rozwiązania. Ten stylowy, trwale łączący strony klip do papieru, umożliwia prezentowanie logo lub nazwy firmy. Cornerclip standardowo dostępny jest w czterech kolorach: niebieskim, czerwonym, złotym i srebrnym. Ars Nominem oferuje również możliwość wykonania gadżetu w kolorze Twojej firmy! Ręcznie wykonana matryca umożliwia wytłoczenie nazwy lub logo firmy, nadając biznesowej korespondencji charakterystyczną oprawę. Końcowym efektem produkcji jest klasyczny klip we współczesnej formie.