Logo firmy: Edu Century Sp z o. o. - English Best Way PruszkówEdu Century Sp z o. o. - Englis...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...
Logo firmy: Akademia WSBAkademia WSB
Administracja Administracja publiczna i samorządowa Administr...
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Techniki sprzedaży O sztuce sprzedawania

Id produktu/usługi: 587
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Odpowiedzi na te właśnie pytania znajdziesz w tej książce.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.

Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.

Przeczytaj fragment wybranego rozdziału książki (Pobierz Adobe Reader)
Wybrane zagadnienia

* Wypracuj swój osobisty styl sprzedaży
* Strategie sprzedaży
* Co motywuje klienta do dokonania zakupu?
* 5 etapów procesu sprzedaży
* Techniki finalizowania sprzedaży
* Przewidywać i odpowiadać na zarzuty
* Sprzedaż przez telefon
* Bardziej zadowoleni klienci
* Efektywna sprzedaż
* Zły nawyk odkładania spraw na później
* Zarządzanie czasem

Opinie czytelników

Recenzja tygodnika WPROST: "Według Technik sprzedaży Lennarta Rosella, sprzedawcy to ludzie, którzy uświadamiają nam konieczność posiadania rzeczy, które dotychczas wydawały się nam zbędne. To także ludzie, którzy potrafią nam sprzedać coś, o czym wiemy, że jest nam zupełnie niepotrzebne. Jak to robią? Nie są czarnoksiężnikami ani nawet hipnotyzerami. Stosują metody, które są banalnie proste, ale jednak skuteczne. Przede wszystkim sprzedawca powinien przewidywać z wyprzedzeniem każdy rok klienta. Rosell w swojej książce uczy m.in., co motywuje człowieka do zakupu lub jak przewidywać i reagować na zarzuty klientów. A to już połowa drogi do sukcesu. Książka przydatna dla każdego: tego, kto chce sprzedać, i tego, kto nie chce dokonywać niepotrzebnych zakupów." (tygodnik Wprost nr 1192, 09.10.2005)

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 546
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

BL Info Polska Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.