AKADEMIA KREOWANIA WIZERUNKU MENEDŻERA - Program TOP menedżer
Proponowana przez nas AKADEMIA kreowania wizerunku menedżera składa się z cyklu dwóch szkoleń otwartych:
* Kreowanie wizerunku poprzez elementy autoprezentacji i operowanie głosem
* Kreowanie wizerunku wyglądem i zachowaniem, w kontekście wystąpień publicznych czy medialnych.
Programy szkoleń zostały opracowane tak, aby stanowiły niezależne od siebie szkolenia, a równocześnie obydwa stanowią cykl składający się na kompleksowe kreowanie wizerunku menedżera. Każde ze szkoleń porusza inny obszar w zakresie doskonalenia komunikacji, prezentacji i kreowania własnego wizerunku. Nikogo nie trzeba przekonywać, że znaczenie wizerunku i postrzeganie danej osoby przez „świat biznesu” ma niebagatelne znaczenie przy wypracowywaniu konkretnych efektów i osiąganych celów. Nasz program będzie umożliwiał zdobywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz zmianę postaw z uwzględnieniem - w trakcie pracy - indywidualnych predyspozycji Uczestników, a także będzie stwarzał możliwość wymiany doświadczeń oraz konsultacji z trenerem.
CELE SZKOLEŃ:
Kreowanie wizerunku poprzez elementy autoprezentacji i operowanie głosem:
* Zlokalizowanie mocnych stron autoprezentacyjnych i zachowań w praktyce;
* Doskonalenie umiejętności wykorzystywania zasad gestykulacji;
* Podnoszenie świadomości korzystania z atutów głosowych w trakcie różnych sytuacji komunikacyjnych oraz doskonalenie umiejętności sterowania nimi w trudnych sytuacjach komunikacyjnych.
Kreowanie wizerunku wyglądem i zachowaniem, w kontekście wystąpień publicznych czy medialnych:
* Wykreowanie spójnego wizerunku swojej osoby;
* Wskazanie konkretnych rozwiązań w zakresie zmian w wizerunku zewnętrznym;
* Zapoznanie się ze sposobami budowania autorytetu w trakcie publicznej autoprezentacji;
* Udoskonalenie form współpracy z mediami (wywiady, konferencja prasowa).
RAMOWE PROGRAMY SZKOLEŃ:
Etap I: Kreowanie wizerunku poprzez elementy autoprezentacji i operowanie głosem
* Pierwsze komunikacyjne wrażenie;
* Sensoryczne typy nadawcy i odbiorcy;
* Sześć kanałów nadawczych i sześć zmysłów odbiorcy;
* Postawa, gestykulacja, ruch;
* Znaczenie kontaktu wzrokowego;
* Cisza i jej wydźwięk;
* Wyrażanie emocji;
* Oddech i jego skutki;
* Aparat mowy a technika wydobywania głosu;
* Wysokość i tembr głosu;
* Dykcja;
* Dynamika głosu, barwa i melodyka;
* Interpretacja tekstu, ilustracyjność tekstu;
* Łamanie zgubnych przyzwyczajeń;
* Niezbędna sztuka improwizacji;
* Nasz głos a nasz gest;
* Korzyści lepszej jakości głosu.
Etap II: Kreowanie wizerunku wyglądem i zachowaniem, w kontekście wystąpień publicznych czy medialnych
* Analiza kolorystyczna;
* Analiza sylwetki;
* Synergia sylwetki i fasonu;
* Dobór stylów na różne okazje w zgodzie z osobowością;
* Wizaż;
* Niezbędny non verbal (powitanie, gesty rąk itp.);
* Rynkowa wartość informacji w mediach;
* Szczegóły dobrego wywiadu i konferencji prasowej;
* Owocna współpraca z odbiorcą.
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji lub pragnące zgłosić swój udział w szkoleniu otwartym zapraszamy do kontaktu z Działem Szkoleń.