SŁOWA SPRZEDAJĄ - COPYWRITING W BIZNESIE
Szkolenie kierowane jest do:
* pracowników działów sprzedaży, marketingu, PR, copywriterów, dziennikarzy,
* osób odpowiedzialnych za komunikację biznesową z otoczeniem firmy,
* przedsiębiorców chcących zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy,
* oraz wszystkich osób zainteresowanych tematem.
Cele szkolenia:
* nabycie umiejętności samodzielnego tworzenia skutecznej, perswazyjnej oferty,
* poznanie sposobów zwiększania perswazyjności komunikatu marketingowego,
* poznanie metodologi pracy nad skutecznym komunikatem (dobór słów, różnice między słowami).
Korzyści ze szkolenia:
* większa skuteczność komunikacji realizowanej za pomocą słów,
* większa skuteczność samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* większa skuteczność komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefonicznie, komunikacja e-mailowa, listowna).
Zakres merytoryczny:
1. Wprowadzenie
2. Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów.
3. Liczenie się ze słowami - liczebniki.
4. Tworzenie skutecznych nagłówków.
5. Tworzenie oferty.
6. List do "trudnego" klienta.
7. Tekst do reklamy radiowej i strony internetowej.
8. Najczęściej popełniane błędy językowe.
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji lub pragnące zgłosić swój udział w szkoleniu otwartym zapraszamy do kontaktu z Działem Szkoleń