Termin szkolenia: 26.09.2013 r.
Zajmujesz stanowisko związane z prowadzeniem sekretariatu lub biura? Chcesz aktywnie budować pozytywny wizerunek firmy, w której pracujesz? Zapraszamy na to szkolenie! Uzyskasz kompleksowe informacje dotyczące zasad organizacji czasu pracy oraz wyznaczania priorytetów. Zostaną Ci również przedstawione informacje dotyczące profesjonalnej obsługi Klienta, etykiety rozmowy telefonicznej oraz korespondencji mailowej. Zaproponowane techniki skutecznej komunikacji i asertywnej postawy pozwolą Ci radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy sekretariatu.
Program szkolenia
1. Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
- Sekretariat zbiorem informacji,
- Pierwsze wrażenie jako mocna przewaga,
- Wizerunek i savoire-vivre.
2. Sekretarskie ABC
- Skuteczna komunikacja – elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- A co z delegowaniem zadań?
3. Obsługa Klienta
- Etykieta rozmów telefonicznych,
- Etykieta korespondencji e-mail oraz listownej,
- Radzenie sobie z trudnym klientem – dostawcą, pracownikiem, klientem zewnętrznym i szefem.
4. Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- Techniki asertywnej postawy w praktyce,
- Techniki wywierania wpływu oraz odmawiania,
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
5. Organizacja pracy
- Organizacja czasu i organizacja pracy,
- Opracowywanie procedur i planowanie zadań.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin, 9:00 - 15:00
Cena: 360 zł; rabat: 300 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.
Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6
Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.