Logo firmy: Przyrodnicze.pl Marcin RachelPrzyrodnicze.pl Marcin Rachel
W sprzedaży - optyka: lornetki, dalmierze, mikroskopy, lunety -...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: P.P.H.U. GaussP.P.H.U. Gauss
- strony www, - oprogramowanie dla firm, - badania statystycz...
Logo firmy: Netwave s.c.Netwave s.c.
- domeny, - hosting, - webdesign, - usługi pozycjonowanie, ...
Pytanie do ekspertów:

Co to znaczy audyt strony internetowej?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Audyt strony www to nic innego jak testowanie i analiza strony i próba odpowiedzi czy właściwie spełnia ona swoją podstawową funkcję.

Ważne jest także określenie jak istotne są wymienione elementy i jakie koszty lub ryzyko wiąże się z zaniechaniem optymalizacji tudzież częściowej przebudowy serwisu.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.11.05
Oceń odpowiedź:
5/0
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Audyt strony internetowej to po prostu jej analiza pod określonym kątem. Może to być audyt pod względem dostosowania do urządzeń mobilnych lub audyt usability (użyteczności dla odwiedzających). Jednak najpopularniejszą chyba formą audytów stron internetowych jest audyt SEO. Audyt SEO polega na przeanalizowaniu strony, jej treści i aspektów technicznych (np. związanych z przejrzystością kodu, strukturą adresów URL lub serwerem), a także otoczenia (np. linków wskazujących witrynę lub stron, które sąsiadują z nią w wynikach wyszukiwania). Audyt SEO pozwala zidentyfikować błędy oraz obszary, w których drzemie potencjał, którego realizacja pozwoli na osiąganie lepszych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Może też służyć zidentyfikowaniu kar nałożonych na stronę przez Google (filtr, ban), w celu późniejszego ich usunięcia. Audyt SEO powinien każdorazowo poprzedzać procesy optymalizacji i pozycjonowania.
Data: 2015.04.13
Oceń odpowiedź:
0/0
Audyt strony internetowej to przegląd strony w celu optymalizacji jej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. W audycie sprawdza się szereg czynników które są ważne dla Google i używane w celu ustalania rankingu stron. Niektóre czynniki wynikają ze wskazówek dla webmasterów od Google, a inne są wynikiem wieloletniej praktyki oraz opinii panujących w środowisku ludzi zajmujących się optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.04.23
Oceń odpowiedź:
0/0