Logo firmy: Jerzy KijekJerzy Kijek
Zajmujemy się od 1999 r. sprzedażą dewocjonaliów na terenie diece...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Nettom s.c. Anna Chuchrowska-Ziajka, Tomasz ZiajkaNettom s.c. Anna Chuchrowska-Zi...
Specjalizujemy się w: PHP (4, 5), MySQL (4,5) Lingo (język pre...
Logo firmy: YanahYanah
Nasza oferta: - projektowanie stron internetowych - wdrażanie s...
Pytanie do ekspertów:

Czy niepozycjonowana strona ma szansę osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Oczywiście że tak,

Mógłbym wymienić kilkadziesiąt adresów stron, które mają bardzo dobre pozycje w wyszukiwarce mimo, że ich właściciele nie podejmowali się pozycjonowania na własną rękę ani nie zlecali takich usług firmom zewnętrznym.

Kiedy tak się dzieje?

1. Słaba konkurencja - są niszowe branże które z racji braku konkurencji maja wysoko pozycję w wyszukiwarce. Wystarczy wówczas stworzyć w miarę sensowną stronę internetową z odpowiednią treścią aby pojawić się na szczycie wyników wyszukiwania

2. Bardzo dobra treść - jak wiadomo przydatna i angażująca treść to najlepsza strategia budowania pozycji w 2017 roku. Efekty na początku może i nie są spektakularne ale wraz ze zwiększającą się ilością użytkowników, na zasadzie danych z zachowania się internautów na stronie z wynikami, nasza strona będzie ciągle awansować. Dobra treść powoduje przyrost naturalnych linków co powoduje, że pozycjonowaniem strony zajmują się inni internauci. Przykładem mogą być liczne łącza do mojego firmowego bloga. Najczęściej linkowane artykuły to te o treści typowo technicznej czyli jak migrować na SSL lub jak dołączać czcionki do stron internetowych.

3. Rozpoznawalność marki - rozpoznawalność marki powoduje że klienci częściej wyszukują danych produktów z nazwą firmy. Jeżeli my jesteśmy tą marka lub oferujemy produkty danej marki łatwo przebić się na pierwsze pozycje.

4. Produkcyjna optymalizacja SEO - jednym z głównych działań podejmowanych przez firmy SEO jest optymalizacja SEO.No właśnie, ale jeżeli nasza strona będzie projektowana przez fachowców otrzymamy tę optymalizację już w standardzie. Efekty w postaci dobrych pozycji mogą pojawić się ze względu na dobrą optymalizację treści.

5. Częsta aktualizacja - paradoksem naszych czasów jest sytuacja gdzie strony są aktualizowane ze względu na pozycje w wyszukiwarce. Wysokie pozycje w wyszukiwarce są NATURALNĄ konsekwencją częstych i regularnych aktualizacji stron internetowych.

Pragnę zwrócić uwagę, że jakiekolwiek działania ze stroną internetową mające na celu wyłącznie uzyskanie lepszych pozycji w wyszukiwarce są sprzeczne z zasadami Google. Twórzmy przydatną, wartościową treść a dobre pozycje przyjdą same.

Pozdrawiam,
Paweł Mansfeld

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.07
Oceń odpowiedź:
14/1
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Przy pozycjonowaniu strony jednym z kluczowych elementów jest SEO, czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarki.

Ten zabieg może doprowadzić stronę na wysokie pozycje jeżeli jest mała lub średnia konkurencja dla słów/fraz kluczowych pod, które ją optymalizujemy.

Warto jednak dodać stronę do chociażby kilkunastu największych katalogów takich jak np. odi.pl, aby wesprzeć moc optymalizacji i dać się łatwiej odnaleźć użytkownikom lub potencjalnym klientom.

Kilka wskazówek:

Strona powinna się szybko ładować. Powinna być wolna od błędów w kodzie, nie zaspamowana i zawirusowana. Od 21 kwietnia 2015 powinna też być RWD (zgodna z mobile) ponieważ Google wprowadza ten czynnik jako jeden z elementów rankingowych.

P.S. Nowe strony, na nowych domenach mogą mieć spore spadki i wahania miejsc w wyszukiwarce, ponieważ Google nie ma jeszcze do nich takiego zaufania jak do starszych domen.
Data: 2015.04.14
Oceń odpowiedź:
3/0
Odpowiedź firmy: Damtox Tomasz Bołoz
Istnieje wiele elementów mówiących o popularności strony, a więc bez problemów można stwierdzić, że niepozycjonowana domena ma szansę osiągnąć wysokie pozycje w Google. Pozycjonowanie jest tylko katalizatorem w całym procesie osiągania wysokich pozycji w Google.
Aby osiągnąć wysoka pozycję w Google koniecznie trzeba przygotować stronę do takiego zabiegu. Podstawowym zabiegiem jest gruntowne przygotowanie strony pod algorytmy, a więc niezwykle skrupulatna optymalizacja każdej podstrony na konkretne słowa kluczowe jaki cała infrastruktura strony musi być zgodna z wytycznymi Google.
Strony, które nie są pozycjonowane, a są wysoko muszą spełniać wiele elementów do których zaliczamy:
- ogromną ilość artykułów na przeróżne tematy
- każdy artykuł nie może być krótki, im dłuższy tym lepiej
- tematy artykułów muszą być interesujące i wyczerpujące temat.
Tak przygotowana strona będzie wyświetlała się wysoko na wiele słów kluczowych jednak, więc teza zostanie spełniona.
Jeżeli jednak temat rozłożymy na czynniki pierwsze i dodamy zapis, czy strona może być wysoko bez pozycjonowania na konkurencyjne słowa kluczowe, to niestety, ale nie jest to możliwe.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
2/0
Odpowiedź firmy: Dotpl Dariusz Jezierski
Ma w bardzo niszowych branżach, gdzie konkurencja jeszcze nie weszła w obszar WWW, bądź ukierunkowana jest na ruch z tzw. "długiego ogona". Pozdrawiam

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
1/0